Jak sprawdzić stan konta w Play? Instrukcja
Jeżeli jesteś klientem operatora Play, to na pewno ucieszy cię fakt, że masz nie jedną, a aż trzy możliwości sprawdzenia stanu konta. W tym artykule opiszemy ci krok po kroku jak sprawdzić stan konta w Play za pomocą kodu USSD, aplikacji mobilnej i strony internetowej.
Wybór oferty na kartę niesie ze sobą dwie korzyści. Po pierwsze, płacimy tyle, ile rzeczywiście wykorzystujemy. Po drugie, mamy znacznie większą łatwość kontrolowania swoich wydatków. Choć operatorzy zachęcają do przejścia z oferty na kartę do oferty na abonament, to mimo to nie zostawiają klientów na kartę na lodzie. Play nie jest tu wyjątkiem, bowiem ci otrzymują aż trzy metody sprawdzania stanu konta.
Jak sprawdzić stan konta w Play? Trzy sposoby:
Stan konta w Play sprawdzisz kodem *101# - i nie tylko
Stan konta (ważność i ilość środków) w Play sprawdzisz kodem *101#. Jednak oprócz tego kodu, fioletowy operator udostępnia cztery inne:
- *104# – sprawdzanie liczby minut do wszystkich sieci
- *105# – sprawdzanie stanu minut do Play oraz na telefony stacjonarne
- *108# – sprawdzanie stanu promocyjnych danych
- *109# – sprawdzanie stanu SMS-ów do Play oraz innych sieci
Owe kody, to tzw. kody USSD, o których więcej przeczytasz w tym artykule. W dużym skrócie, kody USSD wpisuje się w klawiaturę telefonu (lub aplikację "Telefon" na smartfonach) i zatwierdza zieloną słuchawką - tak jakby się do kogoś dzwoniło.
Aplikacja Play24 pozwala na sprawdzanie stanu konta w Play
Swoim klientom operator Play oferuje bezpłatną aplikację na smartfony z systemem Android i iOS - Play24, dzięki której sprawdzisz stan konta. Zakładając, że masz już ją pobraną, wykonaj następujące kroki:
- Zaloguj się do aplikacji Play24
- Wejdź w sekcję "Twoje konto"
- Dotknij "Środki do wykorzystania"
W ten sposób aplikacja wyświetli ci informacje dotyczące pozostałych środków, SMSów, gigabajtów itd. Dotykając każdy z wyświetlonych stanów, możesz uzyskać więcej informacji na ich temat.
Stan konta możesz także sprawdzić na stronie internetowej
Klienci Play mają także dostęp do całodobowego, bezpłatnego serwisu Play pod adresem login.play.pl. Po zalogowaniu się na niego kliknij sekcję "Twoje konto", a następnie "Środki do wykorzystania". Pokaże to szczegółowe informacje dotyczące pozostałych środków, minut, SMSów i danych.
Mogą zainteresować cię także: