REKLAMA

Nie tylko Biedronka. Kolejny duży sklep ułatwi internetowe zakupy

Biedronka pod tym względem zaczyna wyprzedzać swoich rywali, ale ci nie zostają w tyle. Teraz pomysł na internetowe zakupy chce rozwijać Carrefour.

wolt
REKLAMA

Carrefour Polska rozpoczyna współpracę z dostawcą Wolt.

REKLAMA

Partnerstwo z Wolt otwiera przed nami kolejną ścieżkę zwiększania zasięgu naszej sprzedaży internetowej oraz nowe możliwości w zakresie szybkich dostaw i dotarcia z naszą ofertą do nowych klientów. Jest to strategiczna odpowiedź na zmieniające się oczekiwania Polaków, którzy poszukują w internecie nie tylko atrakcyjnych cen i wysokiej jakości produktów, ale również szybkości i wygody dokonywanych zakupów. Jestem przekonany, że dzięki tej współpracy nie tylko zyskamy wielu stałych klientów, ale przyczynimy się do dalszej popularyzacji zakupów przez internet w naszym kraju

- mówi Marek Garus, dyrektor e-commerce w Carrefour Polska.

Póki co internetowe zakupy z dostawą Woltem można robić wyłącznie w stolicy, w dwóch sklepach: przy ul. Powsińskiej i Targowej. Asortyment jest jednak spory, bo obejmuje 10 tys. produktów. Testy mają pozwolić na ocenę oraz optymalizację procesu dostawy, tak by wkrótce zamówienia można było realizować w 53 sklepach Carrefour w całej Polsce.

Liczba dostępnych produktów rozszerzy się do 20 tys.

Dostawa ma być realizowana w ciągu 35 min. Wkrótce pojawi się możliwość zaplanowania zakupów na wybrany termin.

Cieszymy się, że marka Carrefour, która jest jedną z czołowych sieci retailowych, reprezentująca różne formaty sklepów, zdecydowała się dołączyć do grona naszych partnerów. Dzięki tej współpracy możemy poszerzyć nasze portfolio i zwiększyć obecność Wolta w sektorze quick-delivery, czyli szybkich zakupów z dostawą tego samego dnia”

— mówi Wojciech Chmielewski, Retail Business Manager Wolt Polska.

Wolt realizuje już dostawy ze sklepów sieci Auchan, a z kolei Carrefour korzysta też z kurierów Glovo. Rozszerzenie współpracy Carrefoura ciekawie wypada w kontekście ostatnich działań Biedronki. Wprawdzie dyskont może nie rywalizuje bezpośrednio z francuską marką, ale w sieci użytkownikom jest wszystko jedno. A Biedronka wystartowała właśnie z własnym e-spożywczakiem, skoncentrowanym przede wszystkim na dużych zamówieniach. Świadczy o tym niemała minimalna kwota zakupów, bo aż 249 zł.

Więcej o sklepach internetowych przeczytasz na Spider's Web:

Biedronka współpracuje również z Glovo (dzięki Biek dostarczane są w 15 min) oraz z aplikacją Lola Market. Jedno jest pewne: wybór spożywczych zakupów w sieci jest więc coraz większy. A to zapewne cieszy tych, którzy nie lubią stać w kolejkach, nawet jeśli te są coraz mniejsze za sprawą kas samoobsługowych.

zdjęcie główne: giggsy25 / Shutterstock.com

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA