REKLAMA

Elon Musk pokazał światu jak gra w Diablo IV. To ważniejsze niż myślisz

Elon Musk zdaje sobie sprawę, że nowych użytkowników do X musi przyciągnąć czymś więcej niż obietnicami wbudowania w platformę drugiego PayPala i LinkedIn. Według planów X ma nie tylko być serwisem do livestreamów, na którym właściciel na żywo gra w Diablo IV, ale i platformą sprzedażową, na której Paris Hilton prowadzi znane z Azji livestreamy zakupowe.

Elon Musk pokazał światu jak gra w Diablo IV. To ważniejsze niż myślisz
REKLAMA

Niemalże dokładnie rok temu - 5 października 2022 roku - Elon Musk opublikował pamiętny Tweet, w którym nazwał zakup Twittera "przyspieszeniem stworzenia aplikacji do wszystkiego". Według ambitnych, powoli wdrażanych planów X (dawny Twitter) ma być nie tylko medium społecznościowym, ale i miejscem do rekrutacji pracowników, platformą do przetwarzania płatności ("Jeżeli wykonane poprawnie, X stanowiłby połowę globalnego systemu finansowego") czy miejscem do zarabiania dla influencerów.

Jak się okazuje, X ma posiadać kolejny moduł, który do serwisu społecznościowego Elona Muska przyciągnie nowych twórców i użytkowników: transmisja gier na żywo.

REKLAMA

X będzie także platformą do livestreamowania gier

W niedzielę Elon Musk na koncie @cyb3rgam3r420 pokazał livestreamowanie - transmisję na żywo na X w praktyce. Podczas 54 minutowej, testowej transmisji Elon Musk grał w Diablo IV i rozmawiał z widzami.

Jednocześnie dwa dni wcześniej jeden z programistów X, Mark Kalman, zaprezentował poradnik wideo, w którym pokazuje jak połączyć X Media Studio, platformą X do zarządzenia treściami audiowizualnymi, z OBS Studio - popularnym oprogramowaniem do transmisji na żywo.

Dostęp do X Media Studio mają jedynie subskrybenci X Premium (dawne Twitter Blue).

Jednocześnie to nie jedyna nowość, w której Elon Musk upatruje nowego źródła zysków i użytkowników. Jak informuje serwis Variety X będzie także platformą do zakupów na żywo - formatu znanego przede wszystkim z Azji, gdzie influencerzy poprzez livestreamy na TikToku (lub chińskim Douyinie) jednocześnie reklamują i sprzedają produkty.

Pierwszy kontrakt na tego typu zakupowe show podpisała Paris Hilton, która według umowy ma w ciągu rok zorganizować cztery "programy z treściami wideo", które będą "zawierać elementy zakupów na żywo".

REKLAMA

Więcej na temat X/Twittera:

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA