Stylowy cowork w biznesowym centrum Warszawy - Mindspace Skyliner – jest już otwarty
Biura prywatne, strefy wspólne oraz butikowe sale konferencyjne – wszystko to znajdziemy w nowej przestrzeni Mindspace w warszawskim biurowcu Skyliner.
Strzelisty drapacz chmur to jeden z nowszych, stołecznych wieżowców w biznesowym centrum Warszawy. Sam pracowałem kiedyś właśnie w tej części miasta, więc mogę zaświadczyć, że przy Rondzie Daszyńskiego w zasięgu wzroku znajdziemy restauracje i sklepy, ale również węzeł komunikacyjny ze stacją metra. To świetne miejsce dla firm, w których pozyskanie celuje Mindspace, wprowadzając się na trzy piętra Skylinera.
Po sześciu latach od otwarcia przestrzeni w Koszykach rusza Mindspace Skyliner
Znajdziemy tam prywatne biura, ogólnodostępne przestrzenie do pracy wspólnej, zamknięte salki konferencyjne do spotkań z pracownikami czy klientami, a więc wszystko to, za co użytkownicy polubili otwartą sześć lat wcześniej przestrzeń coworkingową Mindspace w Hali Koszyki. Mindspace Skyliner jest jednak mniej butikową, a bardziej biznesową lokacją.
Zweryfikowaliśmy rynek, aby przygotować idealną propozycję biurową, odpowiadającą aktualnemu zapotrzebowaniu najemców. Zaobserwowaliśmy rosnący popyt ze strony firm zainteresowanych wynajmem biura dla więcej niż 10 osób i właśnie dlatego teraz oferujemy większe moduły, często wyposażone także w prywatne sale konferencyjne. Podczas gdy Mindspace Koszyki to propozycja butikowa i lifestylowa, Mindspace Skyliner uważany jest za lokalizację zorientowaną przede wszystkim na biznes. Niezależnie jednak od tego, oba nasze oddziały w Warszawie cieszą się ogromnym zainteresowaniem wśród firm z branży IT i FinTech
– powiedział Michał Kwinta, City Lead Poland w Mindspace.
Do dyspozycji użytkowników Mindspace Skyliner jest w sumie 4400 mkw. prywatnych biur, butikowych sal konferencyjnych i stref wypoczynkowych. Każde z trzech pięter (od 9 do 11 kondygnacji) ma własne lobby, a także przestrzeń wspólną, która jest katalizatorem interakcji pomiędzy najemcami i ich gośćmi.
Mindspace Skyliner to 600 stanowisk do pracy. 70 z nich już teraz wynajęła firma z branży IT
Stylowo zaprojektowane wnętrza, spersonalizowany poziom usług i starannie dobrane wydarzenia sprzyjają większemu zaangażowaniu pracowników i silnemu poczuciu wspólnoty, pozytywnie wpływając na to, w jaki sposób ludzie pracują, uczą się, wprowadzają innowacje i rozwijają się
– dodał Michał Kwinta.
Mindspace Skyliner jest jedną z ponad czterdziestu lokalizacji na światowej mapie Mindspace. Warszawski oddział przy Rondzie Daszyńskiego dołącza do przestrzeni w Berlinie, Monachium, Frankfurcie, Hamburgu, Londynie, Amsterdamie, San Francisco, Filadelfii i Tel Awiwie. Dołączenie do społeczności Mindspace to nie tylko możliwość poznania innych przedsiębiorców, ale również wygoda dla osób, które często podróżują. Klienci Mindspace mają bowiem możliwość korzystania z dowolnego oddziału firmy na świecie bez dodatkowych opłat.
Sprawdź: Jakie powinny być biura, aby pracownicy chcieli do nich wrócić? Elastyczne, nowoczesne i designerskie