Co o chmurze mówią startupy technologiczne? Wpadnij do nowego biura Google, żeby się dowiedzieć

Patronat medialny

W nowym biurze Google'a w Warszawie odbędzie się wyjątkowe wydarzenie. Podczas Google Cloud Days uznane na rynku firmy będą dzielić się wiedzą na temat chmury i zaprezentują możliwości, jakie daje.

07.09.2022 06.59
Google Cloud Days w Warszawie: znane marki dzielą się wiedzą

Idzie jesień, a ty potrzebujesz nowych butów. Wchodzisz na stronę popularnego sklepu i w ciągu kilku sekund zyskujesz dostęp do tysięcy modeli. Korzystasz z  filtrów, żeby ograniczyć pole wyboru. Pomocny okazuje się plik ze skanem 3D Twojej stopy. Wybierasz interesujący model i płacisz BLIK-iem, wskazując opcję dostawy, a następnego dnia ruszasz na spacer w swoim nowym obuwiu. 

Bez rewolucji stalibyśmy w miejscu.

Czy kurier dostarczyłby ci tak szybko zamówienie, gdyby James Watt nie wynalazł 250 lat temu maszyny parowej, która zrewolucjonizowała transport? Czy dałbyś radę wybrać buty bez konieczności wizyty w fizycznym sklepie, gdyby Bill Clinton nie udostępnił ludzkości internetu jako dobra użyteczności publicznej? Nie mówiąc już o tym, że wynalezienie komputerów i ich minimalizacja sprawiły, że masz odpowiednie narzędzie do tego.

Te trzy rewolucje sprawiły, że świat skokowo ruszył do przodu. W 2022 roku taką rewolucją są usługi chmurowe. To dzięki nim sklepy internetowe są w stanie przyjąć niespodziewanie duży ruch podczas Black Fridays, czy Cyber Mondays. To tutaj powstają aplikacje, które ułatwiają nam życie. Kto nie zna wyszukiwarki Google, poczty Gmail, serwisu Google Maps, czy YouTube’a niech pierwszy rzuci myszką. Wszystkie te usługi działają w oparciu o chmurę, a dokładnie Google Cloud Platform.

Weź udział w Google Cloud Days i dowiedz się, dlaczego firmy wybierają chmurę.

Ok, można powiedzieć, że przecież wymienione powyżej rozwiązania to sztandarowe produkty firmy Google, więc oczywiste jest, że oparte są o macierzyste rozwiązanie chmurowe. Tymczasem dla wielu firm, takich jak Revolut, Vue Storefront, Grupa WP, LPP, czy Ramp Network, GCP, bo tak w skrócie mówimy o Google Cloud Platform, to rozwiązanie, z którego korzystają na co dzień.

Chcesz wiedzieć, dlaczego zdecydowali się przejść do chmury? 

Już niedługo, bo od 26 do 27 września, będzie okazja się o tym przekonać. Przedstawiciele wymienionych firm, ale nie tylko ich, spotkają się w Warszawie w ramach konferencji Google Cloud Days zorganizowanej przez partnera Google Cloud, firmę FOTC. 

Przez dwa dni warszawska siedziba Google (Warsaw HUB) stanie się miejscem wymiany myśli, dzielenia się wiedzą i najlepszymi praktykami w tematach usprawniania komunikacji w firmie, współpracy w organizacji, zwiększania wydajności infrastruktury chmurowej, optymalizacji kosztów, czy też podnoszenia poziomu bezpieczeństwa firmowych danych.

 class="wp-image-2389419"
Google Cloud Days w Warszawie

Czy Google Cloud Platform jest dla wszystkich?

Chmura nie jest dla wszystkich. Być może odpowiedzią na twoje potrzeby są rozwiązania on-premise. Warszawska konferencja pomoże zdecydować, czy warto pomyśleć o chmurze, czy też nie.

Jej wartością jest to, że wśród prelegentów, a więc i osób, z którymi można porozmawiać w kuluarach, są menedżerowie i inżynierzy odpowiedzialni za wdrożenie Google Cloud Platform w swoich firmach. To oni analizowali różne scenariusze i chętnie podzielą się spostrzeżeniami. 

Nie bój się zmian

Zmiana jest naturalną częścią życia, również biznesowego. Bez niej często czeka nas stagnacja, a czasem niestety wygaszenie działalności. Firmy, które nie boją się zmian, idą do przodu. Jedną z nich jest pochodząca z Japonii firma Nintendo.

Ten dziewiętnastowieczny producent gier karcianych zyskał globalną rozpoznawalność dzięki konsolom do gry, tak bardzo popularnych w latach 90. ubiegłego wieku. Kiedy na znaczeniu zyskały smartfony, Nintendo nie "obraziło się" na rynek, próbują na siłę konkurować fizycznym osprzętem. Japońscy menedżerowie potrafili zatrzymać się i odpowiedzieć na bardzo ważne pytanie: dlaczego jesteśmy na tym rynku? Ponieważ chcieli, żeby ludzie nadal grali w Nintendo, zdecydowali się wejść w świat aplikacji, dostępnych na wszystkich urządzeniach mobilnych. Skupiając się na produkowaniu nowych, lepszych konsoli, szybko przegraliby z kretesem, stając w szranki z producentami telefonów. 

Tej lekcji nie odrobiły firmy produkujące encyklopedie. Były tak zajęte formą, tłoczeniami, doborem skóry na okładkę kolejnego tomu, że umknął im cel, którym było dostarczanie ludziom wiedzy. Podczas Google Cloud Days poznasz przykłady innych firm. Być może ścieżka którejś z nich wyda Ci się bliska i znajoma.

Na Google Cloud Days znane marki dzielą się za darmo doświadczeniem i wiedzą.

Konferencja jest wydarzeniem darmowym, podzielonym na dwa równoległe bloki tematyczne: dla przedsiębiorców i inżynierów.

W ramach ścieżki dla przedsiębiorców poruszone zostaną tematy istotne dla osób zarządzających firmami, poświęcone m.in. tematyce pracy hybrydowej, wykorzystania Google Workspace w codziennym zarządzaniu projektami, czy sposobach na finansowanie i optymalizację kosztów w Google Cloud Platform (GCP). Nie zabraknie przykładów z życia firm, które każdego dnia korzystają z chmury od Google.

Ścieżka przewidziana dla inżynierów pozwoli zdobyć specjalistyczną wiedzę z zakresu zapobiegania cyberzagrożeniom, szybkiego tworzenia aplikacji z wykorzystaniem Firebase, czy rozwoju analityki w błyskawicznie rosnącym startupie.

Co zyskasz biorąc udział w Google Cloud Days?

Biorąc udział w wydarzeniu Google Cloud Days dowiesz się, jak:

  • Skutecznie chronić przed wyciekami firmowe dane i analizować zagrożenia związane z bezpieczeństwem.
  • Zarządzać urządzeniami firmowymi i dbać o ich bezpieczeństwo podczas pracy hybrydowej.
  • Rozwijać i skalować startup w chmurze za pomocą rozwiązań Google Cloud.
  • Optymalizować koszty wykorzystania chmurowych technologii.
  • Od podstaw wdrożyć aplikację w chmurze.
  • Dobrać odpowiednie rozwiązania analityczne w firmie.

Co więcej, Google Cloud Days to nie tylko okazja do udziału w prelekcjach czy w networkingu, ale także możliwość przetestowania nowoczesnego sprzętu z systemem Chrome OS. Podczas wydarzenia partnerzy z firm Lenovo, Logitech i Poly zaprezentują najnowsze zestawy do wideokonferencji Google Meet czy chromebooki, z których aktualnie korzystają tysiące firm pracujących w modelu zdalnym lub hybrydowym.

Rejestrując się na Google Cloud Days otrzymasz dostęp do materiałów opracowanych przez FOTC i Google Cloud. 

Więcej informacji i formularz rejestracyjny znajdziesz na stronie internetowej.

Patronat medialny
Najnowsze