Zwrot kasy nawet 2 lata po zakupie. Allegro Protect to nowa odsłona Programu Ochrony Kupujących
Allegro odświeża swój Program Ochrony Kupujących. Zmieniła się zarówno nazwa, jak i kwota, jaką można odzyskać po nieudanym zakupie. Wydłużony został też czas, po jakim można złożyć wniosek, a pieniądze będzie można odzyskać nawet w 48 godzin. Co trzeba wiedzieć o Allegro Protect?
Jedną z funkcji Allegro, które sprawiają, że zakupy na tej platformie można robić bez stresu, jest możliwość ubiegania się o zwrot środków w przypadku nieudanych zakupów. W razie gdyby klient trafił na nieuczciwego sprzedawcę, serwis sam zadba o to, aby odzyskał on pieniądze.
Program Ochrony Kupujących, gdyż takim mianem określana była do tej pory ta funkcja, przekształcić się teraz w Allegro Protect. Zmieniło się znacznie więcej niż nazwa.
Czytaj też:
Allegro Protect, czyli nowa wersja Programu Ochrony Kupujących
Jedna z największych platform e-commerce w Polsce zdaje sobie sprawę z tego, że wystarczy jedna czarna owca wśród sprzedawców, aby zrazić klienta do całego serwisu. Tak jak jednak nie da się uniknąć ryzyka związanego z zakupami online w całości (serwis ma 20 mln użytkowników miesięcznie i 250 mln ofert), tak można je minimalizować, a w wypadku wpadek wychodzić z nich z twarzą. Właśnie w tym ma pomóc Allegro Protect, czyli Program Ochrony Kupujących w nowej odsłonie.
Często do odzyskania pieniędzy wystarczy kontakt ze sprzedawcą, ale zdarzają się przypadki, gdy nie jest to możliwe lub trwa bardzo długo. Allegro podaje, że w ramach Allegro Protect klienci będą mogli odzyskać pieniądze już w 48 godzin od pozytywnego rozpatrzenia wniosku. Klienci nie muszą się jednak spieszyć - na zgłoszenie wniosku o zwrot pieniędzy dostaniemy aż dwa lata od daty zakupu produktu, który nie spełnił oczekiwań zamiast 180 dni.
Oprócz tego po wdrożeniu Allegro Protect wzrosła maksymalna kwota rekompensaty za nieudane zakupy.
W ramach nowej wersji Programu Ochrony Kupujących klienci będą mogli odzyskać nawet do 20 tys. zł. To dwukrotnie więcej niż do tej pory. Co istotne, Allegro Protect chroni wszystkich klientów, niezależnie od tego, czy opłacają abonament Allegro Smart, czy nie. Wniosek o zwrot środków można składać zaś wtedy, gdy klient nie otrzymał przesyłki, zamówiony produkt był uszkodzony lub niezgodny z opisem, ale serwis ma pomagać również w nietypowych sytuacjach.
Allegro Protect to przy tym nie jest jedyna nowość w Allegro wprowadzona w ostatnim czasie. Sam niezwykle cieszę się z dostaw tego samego dnia do automatów paczkowych Allegro OneBox, a do tego doszedł obowiązkowy Katalog Produktów w wybranych kategoriach. Firma regularnie organizuje też takie promocje jak trwające obecnie Allegro Days. Więcej informacji na temat nowego Programu Ochrony Kupujących można znaleźć na stronie Allegro.