REKLAMA

Cyberpunk 2077 nigdy nie był tak ładny. Fani ulepszyli grę na Nvidia RTX 3090 aż 50 modami

Cyberpunk 2077 na komputerach osobistych potrafi zachwycić widokami. Entuzjaści modyfikacji przesuwają wizualną granicę, rozbudowując grę CD Projektu o ponad 50 modów wizualnych, mających wycisnąć graficzne maksimum z polskiej produkcji.

08.09.2021 05.02
Cyberpunk 2077 nigdy nie był tak ładny - efekt 50 modów
REKLAMA

Twórcy kanału Digital Dreams na platformie YouTube zajmują się szeroko rozumianym ulepszaniem gier wideo. Ich celem jest zbudowanie jak najbardziej realistycznej, szczegółowej i powalającej wizualnie oprawy graficznej dla dowolnego tytułu. Minecraft, Horizon Zero Dawn, Zelda na Switcha czy Dying Light - każdy materiał nadaje się na rzeźbę, a efekty pracy entuzjastów są oglądane przez setki tysięcy widzów z całego świata. Jednocześnie ekipa Digital Dreams to specjaliści od modyfikacji, zwłaszcza tych wpływających na wizualne aspekty gier wideo.

REKLAMA
 class="wp-image-1848754"
Cyberpunk 2077 źródło: Digital Dreams

Teraz Digital Dreams wzięło się za grę Cyberpunk 2077, pompując w nią ponad 50 modyfikacji.

Twórcy kanału YouTube uruchomili dzieło CD Projektu w natywnej rozdzielczości 4K z maksymalnymi ustawieniami graficznymi oraz włączonym ray tracingiem. Do tego dołożyli ponad 50 wizualnych modyfikacji, z filarem w postaci własnego postprocesu Beyond All Limits ReShade. Wszystko to odpalone na komputerze stacjonarnym z kartą graficzną NVIDIA RTX 3090 oraz procesorem Ryzen 9 3900x.

Efekt końcowy jest naprawdę imponujący. Chociaż scena moderów wciąż jeszcze nie podbija Cyberpunka 2077 do takiego poziomu pozornego realizmu jak np. w Grand Theft Auto V, polska produkcja jest po wyraźnym zabiegu upiększającym. Co najlepsze, wideo na kanale Digital Dreams zostało udostępnione w formacie 4K, dzięki czemu możemy wyraźnie docenić pracę włożoną w upiększanie Cyberpunka. Jest na co popatrzeć, wersja dla PS4 kompletnie nie ma tutaj startu.

CD Projekt stawia na mody. Wydawca chce zaangażować moderów w proces twórczy.

REKLAMA

Nie jest już żadną tajemnicą, że polska spółka rozmawia z producentami modyfikacji do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Najpopularniejsze mody najprawdopodobniej trafią do nowej wersji gry dla konsol dziewiątej generacji: Xboksa Series oraz PlayStation 5. Dzięki temu konsolowi gracze będą mogli zagrać w Wiedźmina zupełnie inaczej niż wcześniej, korzystając z kreatywnych rozwiązań stworzonych oddolnie przez samych fanów, a wcześniej dostępnych wyłącznie na komputerach.

Takie obudowywanie konsolowej reedycji o modyfikacje stworzone przez oddaną społeczność to w branży gier nic nowego. Podobną strategię stosuje Bethesda, która już na PS4 i XONE wydała Skyrim z dostępem do wewnętrznego sklepu z modyfikacjami. Teraz Skyrim powraca po raz kolejny, już na PlayStation 5 i Xbox Series, wraz z kolejną paczką modyfikacji. CD Projekt może zastosować podobną strategię, zwiększając w ten sposób atrakcyjność starych-nowych produktów.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA