Dyspozycje w oddziale Banku Pekao bezpłatnie zaakceptujesz teraz telefonem
Klienci Banku Pekao S.A. nie muszą już podpisywać papierowych dokumentów, aby zmienić swoje dane lub ustawienia bankowości elektronicznej Pekao24. Od teraz tego typu dyspozycje będzie można zaakceptować bezpłatnie w oddziale banku za pomocą aplikacji PeoPay lub kodu SMS.
Dzięki nowym rozwiązaniom klienci Pekao mogą wprowadzać zmiany m.in. w danych osobowych, danych kontaktowych czy adresie zamieszkania i korespondencyjnym. Nie trzeba jednak przy tej okazji wypełniać żadnych papierowych druków. Wystarczy telefon komórkowy. W ten sposób możliwa będzie także zmiana wybranych ustawień w Pekao24 – metody autoryzacji oraz limitów transakcyjnych.
Nowe metody autoryzacji to kolejny krok na drodze cyfrowej transformacji. Nasi klienci stają się coraz bardziej cyfrowi, a my chcemy za tym trendem podążać, aby sprostać ich oczekiwaniom - przekonuje Marek Lenz, Dyrektor Centrum IT w Banku Pekao S.A.
Mobilne dyspozycje w Pekao są bezpłatne
Nowe rozwiązanie w Pekao jest całkowicie darmowe i dostępne dla wszystkich klientów banku. Składając dyspozycję w oddziale Banku Pekao S.A. klient będzie poproszony o wybór metody autoryzacji. Użytkownicy bankowości mobilnej będą mogli zaakceptować zmiany przy pomocy PeoPay, a pozostali za pomocą kodu SMS. Jak zapewniają eksperci: taka metoda dla naszych danych jest całkowicie bezpieczna. Wkrótce klienci Banku Pekao S.A. będą mogli autoryzować w ten sposób kolejne dyspozycje.
Odejście od papierowych dokumentów i składania odręcznych podpisów jest dzisiaj czymś całkowicie naturalnym. Zarówno dla klientów, jak i doradców jest to duża oszczędność czasu. Ograniczając papierowe potwierdzenie możemy także zadbać o środowisko naturalne – zwraca uwagę Bartosz Zborowski, Dyrektor Departamentu Innowacji i Płatności w Banku Pekao S.A.
To nie pierwsze i nie ostatnie innowacje od Pekao
Bank Pekao zwłaszcza w czasie pandemii COVID-19 stara się stawiać głównie na te innowacje, które klientom ułatwią życie w tych specyficznych czasach. Wcześniej zaproponowano Aplikacja PeoPay KIDS - efekt prac w Laboratorium Innowacji Banku Pekao S.A. Na ekosystem finansowo-edukacyjny PeoPay KIDS składa się aplikacja mobilna PeoPay KIDS oraz panel dla rodziców. System PeoPay KIDS przeznaczony jest dla dzieci w wieku od 6 do 13 lat. Za pomocą PeoPay Kids można m.in. doładować telefon na kartę czy dokonać przelewu – po zaakceptowaniu go przez rodziców.
Materiał powstał we współpracy z Bankiem Pekao