REKLAMA

I oto jest, wreszcie jest gotowy - zapraszamy do Magazynu Spider’s Web+

I oto jest. Wreszcie jest gotowy. W końcu możemy go Wam wszystkim pokazać i zaprosić do czytania. Nawet nie wiecie, jaką radość sprawia mi pisanie tych słów: oto Magazyn Spider’s Web+, zapraszamy!

I oto jest, wreszcie jest gotowy – zapraszamy do Magazynu Spider’s Web+
REKLAMA
REKLAMA

Pewne projekty czekają po prostu na swoich ludzi. Tak było z Autoblogiem, którego chcieliśmy zrobić już w 2015 r., ale Tymona udało mi się namówić na wspólny projekt dopiero w 2018 r. Podobnie jest ze Spider’s Web+ - pomysł na serwis z treściami premium chodził za nami od dawna, ale dopiero, gdy udało mi się namówić Sylwię do współpracy, projekt nabrał realnego wymiaru. Bo jeśli robić coś fajnego i dużego, to tylko z najlepszymi.

A Sylwia Czubkowska jest najlepsza. Jej tekstami o zagadnieniach technologicznych i ekonomicznych zachwycaliśmy się od lat - gdy pisała je do „Przekroju”, czy później do „Dziennika Gazety Prawnej”, czy ostatnio do „Gazety Wyborczej”. Zazdrościliśmy, gdy swoim artykułem wbijała szpilę w polskie środowisko startupowe dowodząc szerzącej się na nim patologii. Patrzyliśmy zazdrosnym okiem na to, gdy opisywała aferę szpiegowską w polskim oddziale Huawei. Napawa mnie dumą to, że taka postać jak Sylwia chce z nami pracować i tworzyć nowe unikalne miejsce w internecie medialnym.

Bo Magazyn Spider’s Web+ będzie wyjątkowy. Mamy ambicję tworzyć serwis, który będzie zachwycał. Jak pisze Sylwia w swoim wstępniaku:

Nie będziemy w nim pisać o nowych gadżetach, pomysłach na aplikacje, flagowcach wypuszczanych przez wielkich technologicznych graczy, czy streszczać wyników finansowych startupów. Będziemy za to skupiać się na człowieku. Na tym, kto stoi za tą aplikacją, o kogo i jakimi metodami walczą korporacje, starając się sprzedać swoje produkty, jak zmienia się nasze funkcjonowanie, zwyczaje i nawyki pod wpływem życia online, kto na tej cyfrowej rewolucji wygrywa, a kto stanie się ofiarą.

Od siebie dodam, że Spider’s Web+ ma być miejscem, które ma ambicję być Waszym przewodnikiem po nowym technologicznym społeczeństwie. Szczególnie teraz, gdy na naszych oczach kształtuje się zupełnie nowy popandemiczny świat, pełen nowych wyzwań na styku technologii i gospodarki, Magazyn Spider’s Web+ wydaje się mieć rację bytu.

W Magazynie pisać będą autorzy, których znacie z łamów naszych mediów: Spider’s Web, Rozrywka.blog, Autobloga, czy Bizbloga. Oni będą sercem projektu, ale korzystać będziemy także z autorów zewnętrznych, szczególnie że o technologiach chcemy pisać reportersko. Pokazywać to, jak wpływają na nasze życie, na podejmowane decyzje - od tych konsumenckich, po polityczne. Pilnować tego, jak są używane i czy faktycznie w najlepszym celu. A do tego przyda się oko i doświadczenie także autorów wyspecjalizowanych w tematyce politycznej czy gospodarczej.

Zaczynamy serią artykułów związanych z tym, jak epidemia koronawirusa zmienia świat, w którym żyjemy.

Rząd chce wprowadzić nowy podatek cyfrowy. Obłoży nim seriale, które oglądasz na Netfliksie - autorstwa Joanny Tracewicz, we współpracy z Sylwią Czubkowską.

Przypominamy też tekst Mateusza Nowaka o aferze Bestceny, który był pierwszym materiałem tworzonym z myślą o Magazynie Spider’s Web+:

Debiut Magazynu Spider’s Web+ jest też dla nas bardzo ważny z innego powodu.

REKLAMA

Otóż wraz z nim debiutuje także nowy layout serwisu, a w zasadzie zupełnie nowa aplikacja Spider’s Web. Już niedługo odświeżymy wygląd całego Spider’s Weba i będzie on oparty na podobnym pomyśle kreatywnym, co wygląd Magazynu Spider’s Web+. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu.

Za projekt - kreację oraz wdrożenie - odpowiada nasza Spiders.Agency, której bardzo dziękuję za wytężoną pracę, szczególnie w ostatnich tygodniach. Dziękuję też bardzo naszemu głównemu wydawcy Mateuszowi Nowakowi za zaangażowanie w przygotowanie Magazynu do startu.

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA