Słyszeli "to nikogo nie interesuje". Poszli na swoje i mają miliony odbiorców. To nowe pokolenie dziennikarzy
Utowarowienie osobowości i poglądów, zamiana szpalt w gazecie na konto w mediach społecznościowych, przymilanie się followersom zamiast kontrolowania polityków – dziennikarze coraz częściej stają się influencerami informacyjno-rozrywkowymi. Dla jednych media społecznościowe to drugi etat, dla innych to główna działalność. Jakie są szanse i zagrożenia nowej ery dziennikarstwa?
![Słyszeli "to nikogo nie interesuje". Poszli na swoje i mają miliony odbiorców. To nowe pokolenie dziennikarzy](/_next/image?url=https%3A%2F%2Focs-pl.oktawave.com%2Fv1%2FAUTH_2887234e-384a-4873-8bc5-405211db13a2%2Fspidersweb%2F2023%2F12%2FInfluencerzy-zasta%CC%A8pia%CC%A8-dziennikarzy.jpg&w=1200&q=75)