mBank ostrzega klientów. Nie zlecaj nowych przelewów
mBank wydał krótki komunikat ostrzegawczy dla klientów, którzy korzystają z jego usług. Twierdzi, że są problemy z przelewami i apeluje, aby użytkownicy powstrzymali się przed zlecaniem kolejnych transferów środków.

Wygląda na to, że jeden z najpopularniejszych banków w Polsce ma dość spory problem w związku z działaniem usług. Komunikat jasno wskazuje na problemy z sesjami przelewów banku realizowanych w poniedziałkowy poranek. Na czas pisania tego artykułu - ok. godz. 14 problem wciąż nie został zażegnany.
mBank apeluje: nie wysyłajcie nowych przelewów
Według mBanku duża część przelewów, która została zlecona w poniedziałkowy poranek, nie wyszła z systemów bankowych. Oznacza to, że pieniądze nie zostały przetransferowane na rachunki bankowe odbiorców.
Problemy jednak nie dotyczą tylko przelewów wychodzących, ale też i przychodzących - mBank podaje, że do użytkowników nie dotarły transfery środków, które powinny wyjść w ramach sesji o godz. 11:15. Polecenia zapłaty realizowane przez mBank również nie zostały zrealizowane.
Dziś część przelewów sesji porannej nie wyszła z banku. Do mBanku nie dotarła też sesja z godziny 11.15. Wasze polecenia zapłaty, które realizujemy, również nie zostały zrealizowane. Prosimy, nie zlecajcie kolejnych. Wszystkie wyślemy zaraz po tym, jak przywrócimy działanie systemu. - pisze mBank
W związku z problemami mBank apeluje swoich klientów, aby nie zlecali kolejnych przelewów do czasu rozwiązania problemów z systemami obsługującymi przelewy bankowe. Co natomiast z przelewami, które zostały wcześniej zlecone i jeszcze nie dotarły do klientów? Bank uważa, że środki zostaną przetransferowane zaraz po naprawieniu problemów.
Nie wiemy, kiedy to nastąpi. Bank pracuje nad rozwiązaniem niedostępności i podaje, że przekaże informację o przywróceniu systemów do normy, kiedy problemy zostaną zażegnane.
Więcej o bankowości internetowej i mobilnej przeczytasz na Spider's Web: