REKLAMA

Koniec z wizytami w banku. Teraz wystarczy smartfon i mObywatel

Jeden z banków w Polsce wprowadził rozwiązanie, dzięki któremu być może już nigdy nie będziesz musiał odwiedzać banku. Wszystko załatwisz online - to dzięki jeszcze lepszej integracji z mObywatelem.

Koniec z wizytami w banku. Teraz wystarczy smartfon i mObywatel
REKLAMA

Bank Pocztowy uruchomił nową funkcję, która pozwala klientom samodzielnie odblokować dostęp do bankowości internetowej. W innych bankach taki proces zazwyczaj wymaga kontaktu z infolinią lub wizyty w placówce - tutaj wystarczy kilka kliknięć.

Bank Pocztowy ze świetną nowością. Odblokujesz bankowość internetową mObywatelem

REKLAMA

W ciągu kilku ostatnich lat banki w Polsce wprowadziły znaczące ulepszenia, które sprawiają, że wiele spraw można załatwić całkowicie online, bez potrzeby wychodzenia z domu. 10 lat temu mało kto wyobrażał sobie zakładanie konta w banku przez internet, a dziś? To zupełny standard w polskich bankach. Aplikacje mobilne stały się nieodłącznym elementem codzienności.

Mimo ogromnego postępu technologicznego, nadal zdarza się, że w pewnych sytuacjach trzeba sięgnąć po telefon lub udać się do oddziału banku. Bank Pocztowy właśnie zlikwidował jedną z takich barier - teraz dostęp do konta można odblokować zdalnie za pomocą mObywatela. Jak to ma działać?

Klienci indywidualni oraz właściciele kont firmowych mogą teraz samodzielnie ustawić nowe hasło w serwisie internetowym Pocztowy24. Aby to zrobić, w pierwszej kolejności należy podać numer NIK przypisany do konta. 

Następnie na ekranie pojawi się przycisk Odblokuj dostęp, który uruchamia proces weryfikacji. Aby przez nią przejść, potrzebna będzie aplikacja mObywatel, z pomocą której zeskanujemy kod QR wyświetlony na ekranie laptopa lub komputera. Jeśli proces przechodzimy w przeglądarce na telefonie, będziemy musieli przepisać 6-cyfrowego kod do aplikacji mObywatel.

Po zeskanowaniu kodu, aplikacja mObywatel potwierdza naszą tożsamość w systemie banku. Następnie ustawiamy nowe hasło i to właściwie to wszystko. Ostatnim krokiem będzie zapamiętanie nowych danych logowania.

Bank Pocztowy zapewnia, że cały proces zajmuje od jednej do dwóch minut. Tradycyjne metody (telefon na infolinię czy wizyta w placówce) potrafią zająć znacznie więcej czasu. Nowa opcja to nie tylko oszczędność czasu, ale też ogromna wygoda - zwłaszcza gdy bank znajduje się na drugim końcu miasta.

To właśnie ten rodzaj innowacji sprawia, że technologia naprawdę ułatwia życie. Z pozoru mała zmiana, a może uratować dzień - szczególnie gdy dostęp do konta potrzebny jest "na już".

Więcej o bankowości elektronicznej i mobilnej przeczytasz na Spider's Web:

REKLAMA
REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-05-24T07:22:00+02:00
Aktualizacja: 2025-05-23T21:47:42+02:00
Aktualizacja: 2025-05-23T21:02:41+02:00
Aktualizacja: 2025-05-23T20:30:01+02:00
Aktualizacja: 2025-05-23T20:08:22+02:00
Aktualizacja: 2025-05-23T18:45:13+02:00
Aktualizacja: 2025-05-23T18:34:16+02:00
Aktualizacja: 2025-05-23T18:07:40+02:00
Aktualizacja: 2025-05-23T17:38:56+02:00
Aktualizacja: 2025-05-23T17:22:52+02:00
Aktualizacja: 2025-05-23T16:22:46+02:00
Aktualizacja: 2025-05-23T15:30:10+02:00
Aktualizacja: 2025-05-23T15:24:39+02:00
Aktualizacja: 2025-05-23T14:48:16+02:00
Aktualizacja: 2025-05-23T12:38:15+02:00
Aktualizacja: 2025-05-23T11:42:04+02:00
Aktualizacja: 2025-05-23T11:08:03+02:00
Aktualizacja: 2025-05-23T10:32:24+02:00
Aktualizacja: 2025-05-23T07:02:08+02:00
Aktualizacja: 2025-05-23T06:36:21+02:00
Aktualizacja: 2025-05-23T06:11:00+02:00
Aktualizacja: 2025-05-22T21:48:15+02:00
Aktualizacja: 2025-05-22T21:18:27+02:00
Aktualizacja: 2025-05-22T20:47:01+02:00
Aktualizacja: 2025-05-22T20:24:45+02:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA