REKLAMA

Koniec z wizytami w banku. Teraz wystarczy smartfon i mObywatel

Jeden z banków w Polsce wprowadził rozwiązanie, dzięki któremu być może już nigdy nie będziesz musiał odwiedzać banku. Wszystko załatwisz online - to dzięki jeszcze lepszej integracji z mObywatelem.

Koniec z wizytami w banku. Teraz wystarczy smartfon i mObywatel
REKLAMA

Bank Pocztowy uruchomił nową funkcję, która pozwala klientom samodzielnie odblokować dostęp do bankowości internetowej. W innych bankach taki proces zazwyczaj wymaga kontaktu z infolinią lub wizyty w placówce - tutaj wystarczy kilka kliknięć.

REKLAMA

Bank Pocztowy ze świetną nowością. Odblokujesz bankowość internetową mObywatelem

W ciągu kilku ostatnich lat banki w Polsce wprowadziły znaczące ulepszenia, które sprawiają, że wiele spraw można załatwić całkowicie online, bez potrzeby wychodzenia z domu. 10 lat temu mało kto wyobrażał sobie zakładanie konta w banku przez internet, a dziś? To zupełny standard w polskich bankach. Aplikacje mobilne stały się nieodłącznym elementem codzienności.

Mimo ogromnego postępu technologicznego, nadal zdarza się, że w pewnych sytuacjach trzeba sięgnąć po telefon lub udać się do oddziału banku. Bank Pocztowy właśnie zlikwidował jedną z takich barier - teraz dostęp do konta można odblokować zdalnie za pomocą mObywatela. Jak to ma działać?

Klienci indywidualni oraz właściciele kont firmowych mogą teraz samodzielnie ustawić nowe hasło w serwisie internetowym Pocztowy24. Aby to zrobić, w pierwszej kolejności należy podać numer NIK przypisany do konta. 

Następnie na ekranie pojawi się przycisk Odblokuj dostęp, który uruchamia proces weryfikacji. Aby przez nią przejść, potrzebna będzie aplikacja mObywatel, z pomocą której zeskanujemy kod QR wyświetlony na ekranie laptopa lub komputera. Jeśli proces przechodzimy w przeglądarce na telefonie, będziemy musieli przepisać 6-cyfrowego kod do aplikacji mObywatel.

Po zeskanowaniu kodu, aplikacja mObywatel potwierdza naszą tożsamość w systemie banku. Następnie ustawiamy nowe hasło i to właściwie to wszystko. Ostatnim krokiem będzie zapamiętanie nowych danych logowania.

Bank Pocztowy zapewnia, że cały proces zajmuje od jednej do dwóch minut. Tradycyjne metody (telefon na infolinię czy wizyta w placówce) potrafią zająć znacznie więcej czasu. Nowa opcja to nie tylko oszczędność czasu, ale też ogromna wygoda - zwłaszcza gdy bank znajduje się na drugim końcu miasta.

To właśnie ten rodzaj innowacji sprawia, że technologia naprawdę ułatwia życie. Z pozoru mała zmiana, a może uratować dzień - szczególnie gdy dostęp do konta potrzebny jest "na już".

REKLAMA

Więcej o bankowości elektronicznej i mobilnej przeczytasz na Spider's Web:

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-06-23T20:21:43+02:00
Aktualizacja: 2025-06-23T19:03:16+02:00
Aktualizacja: 2025-06-23T18:43:14+02:00
Aktualizacja: 2025-06-23T16:36:20+02:00
Aktualizacja: 2025-06-23T15:50:51+02:00
Aktualizacja: 2025-06-23T15:14:51+02:00
Aktualizacja: 2025-06-23T13:43:13+02:00
Aktualizacja: 2025-06-23T13:04:36+02:00
Aktualizacja: 2025-06-23T12:04:17+02:00
Aktualizacja: 2025-06-23T11:28:45+02:00
Aktualizacja: 2025-06-23T10:48:12+02:00
Aktualizacja: 2025-06-23T08:53:54+02:00
Aktualizacja: 2025-06-23T06:30:00+02:00
Aktualizacja: 2025-06-22T06:55:00+02:00
Aktualizacja: 2025-06-22T06:23:00+02:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA