Jest problem z nowym kolorowym Kindlem. Jest zbyt kolorowy
Myślałeś, że kolorowy Kindle to rewolucja? Nic bardziej mylnego. Nowy Kindle Colorsoft ma poważną wadę, która rujnuje radość z czytania. Szczególnie, gdy nienawidzisz zażółconych stron.
Świat czytników e-booków od lat zdominowany jest przez jedno urządzenie – Kindle’a. To właśnie ten gadżet, niczym król na tronie, dzierży berło władzy nad cyfrowymi bibliotekami milionów czytelników. Prostota, niezawodność i wygoda użytkowania sprawiły, że Kindle stał się synonimem czytnika, a konkurencja może tylko z zazdrością spoglądać na jego sukces.
A teraz, po latach panowania w czerni i bieli, król postanowił dodać trochę koloru do swojego życia. Nowa wersja Kindle'a, Colorsoft, wprowadza długo wyczekiwany kolorowy ekran. Czy to oznacza nową erę w świecie e-booków? Tak. Ale i nie, bo jest mały problem z kolorową wersją czytnika od Amazona.
Kolorowy Kindle jest zbyt kolorowy żółty
Na forach internetowych i mediach społecznościowych użytkownicy nowego Kindle'a Colorsoft coraz głośniej wyrażają swoje niezadowolenie. Okazuje się, że kolorowy ekran, który miał być rewolucją w świecie czytników e-booków, przysparza sporych problemów. Wielu użytkowników zauważa niepokojący żółty pasek u dołu wyświetlacza, który psuje efekt i utrudnia czytanie.
Użytkownik TheVloginator na Reddicie poinformował o żółtym zabarwieniu ekranu, a inni użytkownicy potwierdzili ten problem.
Jeden z klientów zdążył zgłosić sprawę i otrzymać nową sztukę. Efekt? Zażółcenie nadal pozostało, ale jest zauważalnie mniej widoczne. Oznacza to tyle, że problem najpewniej występuje w każdym Kindlu Colorshift – oraz, że zażółcenie jest losowe.
Przeczytaj więcej o czytnikach e-booków. Te nie mają problemów:
Amazon komentuje. Oficjalnie i nieoficjalnie
Serwis ZDNET skontaktował się z Amazonem w celu uzyskania komentarza na temat tego problemu, a rzecznik firmy potwierdził jego istnienie: „Jesteśmy świadomi niewielkiej liczby zgłoszeń od klientów, którzy widzą żółty pasek na dole wyświetlacza. Poważnie traktujemy jakość naszych produktów i przyglądamy się tej sprawie. Jeśli klienci zauważą to na swoim urządzeniu, mogą skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta”.
Za to użytkownik Reddita, Hardlymd, zgłosił obsłudze klienta szereg problemów ze swoim urządzeniem, takich jak żółty odcień ekranu, nierównomierne podświetlenie, słabe działanie baterii i ghosting. Po długiej rozmowie z konsultantem, sprawa została przekazana do kierownika, który początkowo zgodził się na wymianę urządzenia.
Jednak po zbadaniu sprawy, kierownik odmówił wymiany, twierdząc, że nowe urządzenie prawdopodobnie będzie miało te same problemy. Według niego, Amazon pracuje nad rozwiązaniem problemu. Co ciekawe, kierownik przyznał, że problemy z Kindle'em Colorsoft wynikają zarówno z wadliwego sprzętu, jak i oprogramowania.
Także ten. Jeśli myślałeś o kupieniu Kindle Colorshift, to może ostudź swój zapał. Chyba, że lubisz zażółcony ekran.