REKLAMA

Czy wiesz co to dominacja? Jeżeli nie, to zapytaj Samsunga

Samsung nie bierze jeńców jeżeli chodzi o sprzedaż urządzeń w Polsce. Do dominacji na rynku TV postanowił dołożyć dominację na rynku soundbarów. Co tu się dzieje?

Czy wiesz co to dominacja? Jeżeli nie, to zapytaj Samsunga
REKLAMA

Samsung jest od lat liderem rynku telewizorów w Polsce i trudno tego nie dostrzec - szeroka oferta urządzeń dostępnych na każdą kieszeń, najnowsze technologie, a do tego doskonała jakość obrazu sprawiają, że urządzenia firmy są pierwszym wyborem Polaków.

Jednak do tej pory nie sądziłem, że istnieje jeszcze jedna kategoria, w której koreański producent tak mocno zdominował rynek. Co więcej - do niedawna uważałem, że ta kategoria to czysta fanaberia, bo nie sądziłem, że potrafi zrobić aż taką różnicę w doznaniach.

REKLAMA

Samsung liderem rynku soundbarów

Pozamiatane to mało powiedziane. Według wyników sprzedażowych, 7 z 10 najlepiej sprzedających się soundbarów w Polsce, w okresie od stycznia do sierpnia 2024 roku, zostało wyprodukowanych przez Samsunga. Polacy coraz częściej kupują tego typu urządzenia, ale nie to budzi moje zdziwienie.

W top 10 soundbarów sprzedanych pod względem wartości również znajduje się 7 urządzeń Samsunga, a najwyższą pozycję zajmuje topowy soundbar HW-990, który kosztuje 4300 zł. Mózg mi wybuchł w tym momencie, bo okazuje się, że Polacy są melomanami i do tego nie oszczędzają na swoich doznaniach. Testowałem tańszą odmianę - QN-930C i byłem zachwycony jakością dźwięku, a sam sprzęt w ostateczności zmienił moje spojrzenie na cały segment soundbarów. Wnioskuję, że HW-990 po prostu urywa głowę.

Według statystyk coraz więcej klientów kupuje pełny zestaw wraz z tylnymi głośnikami, nie ograniczają się wyłącznie do przedniej belki, chcą mieć pełnię doznań. Samsungowi wiedzie się tak dobrze, że odjeżdża konkurencji.

A może to kwestia promocji?

Tu na pewno leży ziarno prawdy, bo Samsung sprzedaje swoje soundbary również w atrakcyjnych zestawach z telewizorami, co sprawia, że stają się bardzo atrakcyjne cenowo. Niektórzy mówią, że promocje są tak częste, że jeszcze nikt nie kupił soundbaru w pełnej cenie, ale to czysta złośliwość. Produkt jest dobry, atrakcyjnie wyceniony, a więc się sprzedaje. Jeżeli szukaliście dowodów na to, że Polakom powodzi się coraz lepiej, to już nie musicie - soundbary stanowią odpowiedź.

REKLAMA

Więcej o Samsungu przeczytasz w:

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA