REKLAMA

PayU udostępni Apple Pay. Pierwsze sklepy wkrótce zaoferują tę metodę płatności

Niebawem w sklepach internetowych obsługiwanych przez PayU będzie dostępna nowa metoda płatności. Mimo że nie znamy jeszcze nazwy sklepów oraz terminu wdrożenia, to jedno jest pewne: PayU udostępni Apple Pay.

Apple Pay lepsze od PayPal
REKLAMA
REKLAMA

PayU zwiększa możliwości swojej platformy. Stąd uruchomienie w marcu odroczonej płatności. Testowane od września 2017 r. rozwiązanie pozwala zapłacić za zamówiony towar za maksymalnie 30 dni od zakupu. Taki krok wyprzedziły badania, wedle których aż 42 proc. internautów przyznało, że zdarzyło im się nie dokańczać zakupów w sieci ze względu na niewystarczające środki w danej chwili.

PayU udostępnia Apple Pay.

Rozglądający się uważnie po rynku PayU musiał zauważyć popularność Apple Pay w Polsce. Już w dniu debiutu z tej metody płatności skorzystało kilkadziesiąt tysięcy użytkowników w naszym kraju. Tylko w mBanku jednego dnia takich płatności miało być dwa razy więcej niż obecnego znacznie dłużej u nas Google Pay (wcześniej Android Pay). Chociaż rąk wyciągniętych z telefonem z zielonym robotem jest u nas znacznie więcej niż tych z jabłkiem.

Wiele wskazuje na to, że PayU jest na ostatniej prostej przed wdrożeniem Apple Pay. Niestety, na razie nie dowiemy się w których konkretnie sklepach tak zapłacimy i od kiedy. PayU trzyma wszystko w tajemnicy.

Polski e-commerce jeszcze potężniejszy.

REKLAMA

PayU zmienia rynek płatności online już od 2006 r. Spółki pod tym szyldem działają w sumie w 17 krajach, na 4 kontynentach. Proponują takie metody płatności, jak: karty, przelewy elektroniczne, raty, odroczona płatność, cykliczna płatność, zapłata jednym kliknięciem. Wszystkie są częścią koncernu Naspers, który istnieje od 1915 roku i prowadzi działalność w 133 krajach. Pod względem liczby obsługiwanych klientów e-commerce Naspers zajmuje trzecią pozycję na świecie i ma największą dynamikę wzrostu w tym segmencie gospodarki.

Tymczasem polski e-commerce uparcie z roku na rok rośnie w siłę. Wg raportu „E-commerce w Polsce 2018” odsetek Polaków kupujących online wzrósł z 54 proc. w 2017 r. do 56 proc. I już więcej niż co czwarty Polak uważa zakupy w sieci za bezpieczne. Rok wcześniej uważało tak tylko 14 proc. respondentów. Udostępnienie kolejnej metody płatności przez takiego gracza jak PayU tylko e-commerce nad Wisłą wzmocni.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA