REKLAMA

W końcu kino na abonament. Płacisz raz, chodzisz do woli

Kino to nie jest najtańsza rozrywka - 2 bilety na seans 3D, cola , popcorn i praktycznie zbliżamy się do 100 zł. Filmożercy wreszcie się doczekali abonamentu. Teraz za kino zapłacimy jak za dostęp do telewizji satelitarnej, ale najpierw musimy ją posiadać.

W końcu kino na abonament. Płacisz raz, chodzisz do woli
REKLAMA

Abonamenty do kina już od kilku lat są standardem w mulitpleksach w Wielkiej Brytanii. W sieci Cineworld za 16,40 funtów miesięcznie możemy oglądać filmy do woli. W Polsce, jeśli taka możliwość była, to wyłącznie w małych, lokalnych kinach. Jednak wreszcie taka opcja pojawiła się w dużej sieci. Multikino wprowadza kartę Unlimited.

REKLAMA

Za 79 zł miesięcznie można każdego dnia obejrzeć jeden film w 2D lub 3D w jednym z 31 kin w całej Polsce. Dodatkowo karta upoważnia do zniżki 15% na drugi bilet oraz takiej samej zniżki na wybrane zestawy w kinowym barze.

karta-350×255

Cena wydaje się być całkiem sensowna i warta uwagi, gdy do kina zdarza nam się chodzić w miarę regularnie. W przypadku Łódzkiego Silver Screena 79 zł, to 4 zł więcej niż 3 bilety w weekend, a w przypadku Multikina w Warszawskich Złotych Tarasach to już niższy koszt niż 3 biletów normalnych w weekend.

Świetna oferta niestety nie dla wszystkich

Niestety Multikino Unlimited jest na razie ofertą na wyłączność dla abonentów nc+. Każdy abonent nc+ może wykupić 4 imienne karty, jest to też zobowiązanie na minimum 9 miesięcy. W ten sposób kinowy abonament został mocno ograniczony. Oby to było chwilowe, pilotażowe rozwiązanie, a w przyszłości zostało wdrożone na szerszą skalę.

multikino nc+

Sieci multipleksów rywalizują między sobą, więc istnieje spora szansa na to, że konkurencyjną ofertę zaproponują także Helios i CinemaCity.

Abonament na kino to fajna sprawa dla każdego filmożercy. Cena wydaje się być całkiem rozsądna jeśli założymy, że w kinie pojawimy się przynajmniej 4-5 razy w miesiącu. Niestety, jest to kolejna oferta w ostatnim czasie, której dostępność została ograniczona poprzez walkę na wyłączność. Operatorzy telekomunikacyjni cały czas rywalizują na dodatki, a klienci zamiast czerpać z tego korzyści, najczęściej tracą przez brak możliwości skorzystania z oferty.

REKLAMA

---

Zdjęcie z serwisu Shutterstock

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA