Elon Musk nie chce, żebyś to przeczytał. Klienci mówią prawdę o Tesli Cybertruck
11 lat zapowiedzi, 5 lat oczekiwania, a mimo to Cybertruck zawiódł swoich entuzjastów. Rdzewiejąca karoseria to dopiero początek problemów auta... Rekordzista przejechał ze swoim Cybetruckiem dwa kilometry, po czym samochód musiał trafić na lawetę.
Cybetruck to pojazd będący oczkiem w głowie należącej do Elona Muska Tesli. Elektryczny samochód osobowy został zapowiedziany po raz pierwszy w 2012 r., a przedsprzedaż rozpoczęto w 2019 r., lecz pierwsi właściciele odebrali pojazd dopiero pod koniec ubiegłego roku. Cybertruck był wyczekiwany przez fanów koncernu, szczególnie ze względu na swój nietypowy wygląd, zastosowania stali nierdzewnej, kuloodpornej szyby oraz możliwości rozpędzenia się do 100 km/h w czasie nawet 2,9 sekundy.
Jednak oczekiwania wobec Cybertrucka nie pokrywają się z rzeczywistością, bowiem według obecnych właścicieli pojazdu jest on niedopracowany i powinien wrócić do fabryki.
Właściciele Cybertrucków sypią narzekaniami jak z rękawa
Informacje o licznych problemach z Cybertruckiem pochodzą z forum dyskusyjnego Cybertruck Owners Club, zrzeszającego entuzjastów pojazdu. W jednym z wątków na forum użytkownik cyberstank relacjonuje, że po przejechaniu niecałych dwóch kilometrów od miejsca odbioru auta, dopiero co odebrany przez cyberstanka pojazd zaczął wyświetlać błąd układu kierowniczego i migający czerwony ekran. Po zjechaniu z trasy internauta nie mógł ponownie uruchomić pojazdu i musiał wezwać pomoc drogową.
Tesla naprawdę pospieszyła się z tymi samochodami, co za koszmar.
Komentuje cyberstank
Inny użytkownik, FutureTruck, opublikował zdjęcie z ekranu własnej Tesli, pisząc, że "wiele pojazdów ma problemy ze zbyt wysokim napięciem w układzie elektrycznym" co jest prawdopodobną przyczyną nagłej "śmierci" nowego Cybertrucka cyberstanka.
W innym wątku jeden z członków Cybertruck Owners Club opisał, jak autopilot pojazdu gwałtownie zahamował w reakcji na ciężarówkę, która znajdowała się na bocznym pasie dwupasmowej autostrady.
Jadąc dwupasmową autostradą, napotkałem ciężarówkę po drugiej stronie. Mój Cybertruck nagle ostro zahamował, gdy obaj mieliśmy wystarczająco dużo miejsca między sobą. Na szczęście z tyłu nie znajdował się żaden pojazd, ponieważ byłby to pewny wypadek.
Uwaga: autopilot jest po prostu gloryfikowanym aktywnym tempomatem
Z kolei JPinaJeep, użytkownik forum Tesla Motors Club, opisał Cybetrucka jako "w najlepszym wypadku zabawkowy pojazd, w najgorszym eksperymentalny koncept".
Cięcie kosztów, a potem jeszcze większe cięcie kosztów. Nic w nim nie jest "dobre". Cybertruck daje wrażenie robionego po SUPER kosztach i jestem zaskoczony, że niektórzy ludzie wydają 100 tysięcy dolarów na ten pojazd. To jeszcze nie koniec. Byłem wielkim fanem Tesli, dopóki nie wypróbowałem Cybertrucka. Mam wrażenie, że ludzie dają się nabrać na hype związany z tym autem. Wszystko jest plastikowe, tanie i zbyt "kruche". Nie jestem w stanie sobie wyobrazić jazdy Cybertruckiem po nierównej nawierzchni...
Podsumowuje JPinaJeep
Ponadto właściciele Cybertrucków od wielu tygodni wypominają Tesli, że choć samochód reklamowany był stalą nierdzewną, z której wykonano samochód, pojazd rdzewieje. W samej instrukcji pojazdu wspomniano, że w celu uniknięcia uszkodzenia szyb niezbędne jest "natychmiastowe usuwanie" ptasich odchodów czy owadów pozostałych na nich.
Może zainteresować cię także:
Zdjęcie główne: Iv-olga / Shutterstock