Mamy bestseller telewizorów tego roku. Specyfikacja i cena nieważne
Robert Lewandowski został nowym ambasadorem telewizorów Philips Ambilight. To już godne polecenia telewizory, a teraz na polskim rynku zyskały dodatkowy atut.
Robert Lewandowski przez lata kojarzony był ze współpracy z Huawei, która zakończyła się dosyć głośno i brutalnie – po zarzutach jakoby Huawei pomagał w ochronie rosyjskiej infrastruktury sieciowej przed cyberatakami. Choć Huawei stanowczo zaprzeczył tym doniesieniom, to na samą firmę i samego Lewandowskiego spadła lawina krytyki. Finalnie Lewandowski zdecydował się wycofać ze współpracy, mimo że powodów tej decyzji nie ujawniono.
Zanim jednak doszło do rozstania Lewandowski w znaczący sposób wspierał Huawei na polskim rynku. Wystarczy przypomnieć, że jeszcze z okazji (przesuniętego) Euro 2020 twarz gwiazdy reprezentacji Polski reklamowała specjalną promocję. W jej ramach zgarnąć można było taniej laptopa, do którego dorzucano nie tylko monitor, ale też koszulkę z podpisem Roberta Lewandowskiego. To była naprawdę mocna oferta.
Teraz Lewandowski będzie zachęcał do zakupów telewizorów Philips Ambilight
Wprawdzie wizerunek Roberta Lewandowskiego mocno się zmienił. Szczególnie w ostatnich tygodniach krytykowany był za występy w Barcelonie czy za fatalny występ całej reprezentacji w eliminacjach do Euro 2024. Walczyć o awans będziemy w barażach, ale mało kto wierzy w to, że uda nam się je wygrać. Wcześniej negatywnie odbiły się na nim wydarzenia z mundialu w 2022 r. Niby wyszliśmy z grupy, ale styl, a później afera premiowa, sprawiły, że trudno było cieszyć się z sukcesu.
Więcej o nowych sprzętach przeczytasz na Spider's Web:
Z drugiej strony to wciąż Robert Lewandowski – świetny napastnik grający w bardzo dobrym klubie. Barcelona może sportowo nieco zawodzi, jednak „Lewy” ostatnio pokazał się z niezłej strony, strzelając przepięknego gola przeciwko Realowi Madryt. Duma Katalonii wprawdzie boleśnie przegrała, ale strzał był przedniej urody. Łaska kibica na pstrym koniu jeździ – w plebiscycie „Przeglądu Sportowego” na polskiego sportowca roku nie udało mu się znaleźć w czołowej dziesiątce - ale mimo wszystko kilka dobrych występów może odmienić złą passę. Według mnie niektórzy za wcześnie skreślają snajpera.
Fakt, że Lewandowski jest ambasadorem telewizorów Philips Ambilight nie powinien dziwić choćby dlatego, że jego FC Barcelona podpisała w 2023 r. umowę z marką Philips TV. To rozszerzenie partnerstwa, ale z punktu widzenia polskiego rynku bardzo kluczowe, bo Lewandowski to ciągle głośne nazwisko.
A telewizory z funkcją Ambilight już teraz gwarantują świetną jakość i bajerancką funkcję
Ambilight to system doświetlający otoczenie telewizora. Z tyłu obudowy znajdują się diody mające rzucać barwną poświatę na znajdującą się za urządzeniem ścianę. Mogą to robić na wiele różnych sposobów – użytkownik może sam sobie wybrać poziom i kolor doświetlenia, może nawet używać tego jako swoistej lampki nocnej, wizualizacji do odtwarzanej piosenki czy wymyślnej ozdoby pokoju. Najciekawsza jest jednak funkcja synchronizacji z obrazem. Po włączeniu Ambilight w domyślnym trybie telewizor na żywo próbkuje wyświetlany obraz i wykorzystuje znajdujące się za nim diody, by dopasować doświetlenie do wyświetlanej treści. Zapewnia to złudzenie znacznie większej powierzchni ekranu niż rzeczywista. Cała treść mieści się oczywiście na wyświetlaczu, ale idealnie zsynchronizowane barwy na ścianie, widoczne na krańcach pola widzenia użytkownika, dodają seansowi immersji. Gdy oglądana jest czerń kosmosu, wszystkie światła gasną – z kolei ujęcie kwiecistej łąki rozświetla pokój dzienny feerią barw. Efekt jest nadzwyczajny.
- wyjaśniał Maciej Gajewski na Spider's Web.
Trudno nie być pod wrażeniem tego, jak ta dopasowująca się łuna wielobarwnego światła za telewizorem zwiększa przyjemność z oglądania filmów, seriali czy z zabawy z grami wideo – dodawał Maciek. W swoich recenzjach zaznacza, że Ambilight niezmiennie dzieli świat telewizorów na te od Philipsa i na resztę.
Taki Philips The One z Ambilight to sprzęt dostępny w naprawdę dobrej cenie, który „nadal oferuje wszystko to, co trzeba - a nawet znacznie więcej, mając na uwadze Ambilight”. Już teraz Philips miał czym przyciągać, a współpraca z Lewandowskim może sprawić, że sprzedaż – nie tylko w Polsce – wystrzeli.