Korzystasz z usług Orange? Sprawdź, czy nie przysługuje ci zwrot pieniędzy
Orange ogłosił, że klienci korzystający z jego usług mogą sprawdzać, czy przysługuje im zwrot pieniędzy. To odpowiedź popularnego operatora na decyzję UOKiK. Oto jak można sprawdzić, czy przysługuje zwrot.
Niemal miesiąc temu biuro prasowe Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformowało o decyzji prezesa UOKiK, w której zakwestionowano praktyki operatorów komórkowych Orange i nju mobile. Była mowa o pobieraniu opłat za połączenia z infoliniami obsługowymi operatorów, nawet w przypadku umów z zapisem o darmowych rozmowach do sieci komórkowych i stacjonarnych w ramach pakietu.
Drugą sprawą, która została zakwestionowana przez UOKiK było pobieranie opłat 49 zł za diagnozę, czy doszło do zgłaszanego w reklamacji uszkodzenia (i która ze stron przyczyniła się do powstania uszkodzenia). UOKiK poinformował, że zwrot mogą dostać klienci Orange i nju mobile, którzy dzwonili na infolinię od 12 marca 2022 do 12 marca 2023, zawarli nową umowę lub zmienili jej warunki po 25 grudnia 2014, w czasie kontaktu z infolinią posiadali pakiet z nielimitowanymi rozmowami na telefony komórkowe i nie złożyli reklamacji w zakresie kosztów połączenia, albo dostali negatywną odpowiedź.
Orange zwraca pieniądze klientom. Możesz sprawdzić, czy tobie też się należy
Orange poinformował, że jest możliwość sprawdzenia, czy przysługuje zwrot pieniędzy. Pomarańczowy operator oczywiście wykonał decyzję i zniósł opłatę z infoliniami w marcu 2023, natomiast reszta zobowiązań ma być wykonana zgodnie z harmonogramem firmy.
Otrzymanie zwrotu opłat zostało uproszczone przez Orange, który uruchomił możliwość składania wniosków o zwrot za połączenia na infolinię (obok możliwości zwrotu pieniędzy są opcjonalne pakiety GB). Formularz jest dostępny na dedykowanej stronie operatora pod tym linkiem. Szczegóły znajdziemy na stronach Orange i nju mobile.
Więcej o operatorach przeczytasz na Spider's Web: