Lidlomix w nowej wersji. Ma to co Thermomix w limitowanej edycji
Swego czasu producent Thermomiksów kłócił się z Lidlem o to, że popularny dyskont za bardzo inspirował się robotem kuchennym firmy Verwork. Teraz echa nie aż tak dawnego sporu mogą wrócić, bo Lidl wypuszcza na rynek nową wersję Monsieur Cuisine Smart marki Silvercrest.
Tak naprawdę to prawie ten sam „Lidlomix” co wcześniej. Czyli w cenie 2499 zł otrzymuje się maszynę do przygotowywania potraw z 8-calowym ekranem dotykowym, mocnym silnikiem, dostępem do przepisów czy sterowaniem głosowym. Różnica jest taka, że model wprowadzony do sprzedaży od 23 października zmienił kolor.
Już nie tylko biel. Teraz będzie można kupić czarnego Monsieur Cuisine Smart
I co w tym niezwykłego? Firmy przecież mają kilka wariantów kolorystycznych swoich produktów. To prawda, ale akurat tutaj wcześniej dostępna była jedynie biel. Ale nawet nie to jest najważniejsze. Wspomniany wcześniej Thermomix, ale w czarnej wersji to swego rodzaju rarytas. W oficjalnych kanałach dystrybucji dostępny jest jedynie przez określony, ograniczony czas. A przeglądając strony poświęcone urządzeniu możemy się dowiedzieć, że „nie wiadomo czy będą kolejne edycje limitowane w kolorze czarnym”.
Jeżeli więc ktoś się nie załapał to musi żyć w męczącej niepewności, czy taka oferta jeszcze się powtórzy. I chociaż można znaleźć modele na aukcjach, to producent w takich przypadkach „nie ponosi odpowiedzialności wynikającej z rękojmi za wady fizyczne lub prawne rzeczy sprzedanej”. Kupienie z innych źródeł jest obarczone ryzykiem, że w razie czego będą problemy z naprawą.
A teraz wchodzi Lidl cały na czarno i mówi: chcecie inny kolor, to macie inny kolor. Proszę bardzo!
A, nie pasuje wam, że to Lidlomix, a nie oryginalny Thermomix? No cóż, to czekajcie, podczas gdy reszta płaci mniej i ma inny kolor od ręki. Przyznacie, że to sprytny chwyt.
Na Spider's Web piszemy o innych alternatywach dla Thermomiksa:
Monsieur Cuisine Smart, który powrócił do sprzedaży w 2022 roku, ma więc kolejny argument, który może przyciągnąć niezdecydowanych. Trzeba jednak pamiętać, że mimo większej ceny – i nie tak prostej opcji zakupu – Verwork ma bardzo mocną pozycję w Polsce. W 2022 roku sprzedało się 250 tys. takich urządzeń i jesteśmy na drugim miejscu na liście krajów, gdzie Thermomiksy rozchodzą się lepiej.
Wyprzedzają nas tylko Niemcy.
zdjęcie główne: Lidl