Są też prostsze sposoby, które mają niby spełniać wymogi oznaczania reklam, ale tak naprawdę ich nie spełniają. Wystarczy przez kilka dni śledzić w social mediach topowych influencerów, by odkryć, jak wrzucają kilka sponsorowanych storiesów, ale oznaczają tylko jeden z nich, niekoniecznie ten pierwszy. W tym gronie są choćby: Aga Grzelak (YT – 1,6 mln, IG – 1,7 mln, TikTok – 3,8 mln), wspomniana MartiRenti, Lilmasti, Patrycja Mołczanow czy Iammajewski (IG – 818 tys., YT – 76 tys). Trzeba jednak przyznać, że z tego grona jest jedna osoba, która niekiedy oznacza wszystkie sponsorowane storiesy. To influencerka roku w kategorii lifestyle, czyli Patrycja Mołczanow. Robi to jednak w specyficzny sposób: owszem, na stories dodaje hasztag #reklama. Jednak napis umieszcza w lewym górnym rogu tak, aby został zasłonięty przez awatar i nazwę jej konta.