Z jaką baterią, wariacie? Żabka wprowadza nową usługę, zdziwisz się
Żabka to od dziś nie tylko hot-dogi i Tymbarki kupowane podczas niedzielnego popołudnia ze znajomymi. Gigant sklepów typu "na rogu" wprowadza możliwość serwisowania telefonów. Pierwsze 500 osób, które rozbije swoje telefony, dostanie od Żabki mały gratis.
Sieć sklepów z charakterystycznym płazem w logo już kilka lat temu porzuciła bycie jedynie siecią sklepów typu convenience. W Żabkach kupimy hot-dogi, gorącą kawę, odbierzemy paczki, wypłacimy pieniądze, zarejestrujemy kartę SIM czy opłacimy rachunki.
Teraz sieć podbija stawkę, oferując swoim klientom możliwość oddania telefonu do naprawy.
Serwis GSM na każdym rogu każdej ulicy. Żabka wprowadza kolejną usługę
13 marca sieć sklepów Żabka w komunikacie prasowym oficjalnie poinformowała o wprowadzeniu do wachlarza "Wygodnych Usług" w Żabce możliwości szybkiej naprawy smartfona. Usługa realizowana jest przy współpracy z firmą Digital Care.
Jak informuje gigant, usługa oferowana w Żabce jest dostępna w dwóch wariantach - naprawy autoryzowanej (z wykorzystaniem oryginalnych części producenta i z zachowaniem gwarancji) lub nieautoryzowanej, równie profesjonalnej, ale korzystniejszej cenowo, a to za sprawą użycia nieoryginalnych części nazywanych przez sieć "wysokiej jakości zamiennikami".
Aby oddać smartfon do naprawy należy ją najpierw zamówić przez stronę internetową www.digitalcare.zabka.pl. Po wskazaniu producenta i modelu smartfona, a następnie rodzaju uszkodzenia, Digital Care podaje orientacyjny koszt naprawy. Po wyborze opcji serwisowej, klient nadaje paczkę z uszkodzonym urządzeniem w dowolnej Żabce, a następnie otrzymuje ekspertyzę i finalny kosztorys.
Według deklaracji firmy, naprawa trwa maksymalnie 7 dni roboczych, licząc od dnia zapłaty za naprawę, a każda realizacja jest objęta 90-dniową gwarancją serwisową. Ponadto klient może śledzić status zgłoszenia na portalu, a po naprawie odbiera paczkę z telefonem w wybranej Żabce.
- Możliwość nadania urządzenia do naprawy za pośrednictwem najbliższej Żabki to przede wszystkim wygoda i oszczędność czasu dla klientów. Chcemy również wyjść naprzeciw potrzebom środowiska. Zależy nam na promowaniu idei naprawy zamiast wymiany na nowy. Bliskość sklepów i możliwość wyboru wariantu naprawy to ukłon w stronę użytkowników, którzy od teraz wygodnie naprawią swój smartfon "tuż za rogiem". Dodatkowo, dla pierwszych 500 klientów przygotowaliśmy nieodpłatny montaż folii ochronnej na ekran, po wykonanej naprawie
Mówi Martyna Madanowicz, Key Account Director z Digital Care.
Usługa naprawy telefonu w Żabce z Digital Care dostępna jest od środy, 13 marca we wszystkich Żabkach w Polsce.
Więcej na temat napraw smartfonów: