Aplikacja Santander Banku nie będzie działać. Nie zapłacisz BLIKiem online
Santander Bank Polska dziś wieczór aż do jutra rano będzie miał przerwę w działaniu usług. Jeśli masz konto w tym banku, to nie skorzystasz z aplikacji mobilnej - nie zrobisz też zakupów w sieci BLIKiem.
Dla banków weekend to również czas pracy, ponieważ bardzo często przeprowadzane są wtedy wszelkie prace techniczne związane z ulepszaniem systemów i nie tylko. Tym razem lista nie jest długa, ponieważ w głównej mierze klienci jednego banku spotkają się z pomniejszymi problemami z dostępem do strony internetowej i aplikacji mobilnej, choć to nie wszystko.
Santander Bank ma dziś wieczorem przerwę. Przez co nie skorzystasz z aplikacji mobilnej
Na oficjalnej stronie Santander Bank Polska w zakładce dostępność dowiadujemy się, że bank przeprowadzi przerwę, która rozpocznie się dzisiejszego wieczora (18 sierpnia) do jutra 19 sierpnia rano. Potrwa dokładnie od godziny 23:00 w piątek do 6:00 w sobotę i w jej ramach kilka usług związanych z bankowością mobilną nie będzie działać.
Nie skorzystamy z bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej Santander mobile, przez co nie będzie możliwości wykonywania przelewów natychmiastowych (Express Elixir, Bluecash), płatności w sklepach internetowych (poprzez Przelew24), a także nie będzie się dało skorzystać z BLIK-a. Oznacza to, że w tych godzinach nie zrobimy zakupów online przy pomocy tych metod płatności.
Natomiast niezmiennie będzie można zapłacić kartą płatniczą oraz wypłacić lub wpłacić gotówkę przy pomocy bankomatów/wpłatomatów. Przerwa nie wydaje się poważna, ale jeśli ktoś z rachunkiem w banku Santander planował wieczorne zakupy online, to warto o tym wiedzieć.
Ponadto Bank Pocztowy ogłosił, że w niedzielę 20 sierpnia od godziny 3:00-8:00 mogą wystąpić utrudnienia w dokonywaniu transakcji kartami (brak możliwości pobrania danych karty w bankowości elektronicznej), a od 4:00 do 8:00 będzie wstrzymana możliwość wykonywania transakcji 3D Secure poprzez SMS (ale nie dotyczy transakcji w internecie).