Zamień pistolet na dezodorant. Old Spice zmienia zasady gry w Fortnite
Old Spice postanowił zmienić zasady jednej z najpopularniejszych gier na świecie — Fortnite. Na kanale znanego streamera tej gry — Jacoba, kilka dni temu odbył się wyjątkowy turniej przy współpracy z producentem dezodorantów. Na serwerze utworzonym specjalnie do tej akcji gracze, zamiast strzelać do siebie z broni, mogli psikać się wirtualnym sprayem. To świetny sposób na spoconych graczy.
Kim są spoceni gracze?
W angielskim slangu tak nazywa się graczy, którzy starają się zbyt mocno, albo traktują grę zbyt poważnie. Wszyscy znamy takich gamerów, czasem przydałoby się im więcej luzu. Old Spice, marka która na całym świecie rozpoznawalna jest jako producent dezodorantów oraz antyperspirantów, o pocie wie wszystko. Dlatego postanowiła wykorzystać swoje doświadczenia w wirtualnym świecie Fortnite. Nikt tak dobrze jak Old Spice nie wie, że pewność siebie jest ważna, zarówno w świecie realnym, jak i wirtualnym.
Podczas trwającego ponad 3 godziny streamu Jacob wraz z widzami i innymi „spoconymi”, profesjonalnymi graczami mieli okazję sprawdzić się w nieco innej odsłonie Fortnite. Podczas rozgrywki, zamiast eliminować się przy pomocy broni gracze musieli spryskać się obecnym w grze sprayem, przypominającym dezodorant Old Spice. Pomimo tego, że rozgrywka była wirtualna, to można było wygrać realne przedmioty – zestawy kosmetyków Old Spice w dwóch nowych, dzikich zapachach. Wszystko to oczywiście w czerwonych barwach i pełnym humoru stylu marki Old Spice
Gdy któremuś z graczy udało się spryskać drugiego na ekranie pojawiał się animowany banner z dezodorantami Old Spice w formie sprayu i sztyftu. Na tym nie koniec – gdy któremuś udało się spsikać innych profesjonalnych graczy, Jacob wyczytywał nick, wpisywał na specjalny kanał na Discordzie. Gracze, których nicki trafiły na ten kanał otrzymali po zakończeniu rozgrywki zestawy zapachnistych kosmetyków. Podczas całego streamu Jacob rozdał 15 pakietów Old Spice składających się z dezodorantów i żeli pod prysznic w dwóch nowych, dzikich zapachach: Nightpanther i Tigerclaw oraz z okularów przeciwsłonecznych.
To nie były pierwsze działania Old Spice w świecie gamingu. Już w 2018 roku marka przygotowała spot reklamowy z udziałem „Izaka” oraz „Nervariena”, znanych esportowców i casterów, w którym przybliżała co można robić podczas przerwy w grze. Ponadto Old Spice był już kilkukrotnie partnerem różnorodnych rozgrywek esportowych.