REKLAMA

Producent konsol do gier zarabia na tym, że dzieci kłócą się między sobą. Wyznanie prezesa

Nintendo ma sprytny plan, aby zwiększyć sprzedaż swoich konsol. Kluczowy jest tu czynnik rodzeństwa i nieuniknionych konfliktów towarzyszących dzieleniu jednej konsoli. Ale jak to osiągnąć? Rozwiązanie jest proste jak drut - korzystne dla Nintendo, ale być może mniej dla rodziców.

nintendo-switch-oled-35
REKLAMA

Nintendo doskonale wie, jak zainteresować rynek. Która konsola była liderem sprzedaży dwie generacje wstecz? Była to PS3, Xbox, czy może niewyróżniające się Wii, które ledwie radziło sobie z jakością 480p? Oczywiście, że Wii. Co więcej, nie sposób zapomnieć o popularności DS-ów, których było wiele (i sprzedawały się wyśmienicie!). Jaki więc jest plan Nintendo na zwiększenie sprzedaży swoich konsol? Jest on zadziwiająco prosty.

REKLAMA

Więcej konfliktów = większa liczba sprzedanych konsol

Ile egzemplarzy Nintendo Switch sprzedano do tej pory od jego premiery? Ponad 125 mln sztuk. Istnieje realna szansa, że ta konsola utrzyma się na szczycie rankingu najlepiej sprzedających się urządzeń przez długi czas. Na przykład, Wii sprzedało się w ilości 101 mln egzemplarzy. To właśnie Switch jest przełomem (i korektą po wpadce z Wii U).

Wskocz też w te growe teksty na Spider's Web:

Doug Bowser, Prezes Nintendo of America, podczas rozmowy z The Washington Post, twierdzi, że kluczem do zdobycia tytułu najlepiej sprzedającej się konsoli w historii jest skupienie się na rodzinach, zwłaszcza tych, w których dzieci rywalizują o dostęp do już posiadanego Switcha.

Innymi słowy, jeśli dzieci się pokłócą, to rodzice, aby zachować spokój i ciszę - zamiast wprowadzać zasady czy zabierać konsolę - wybiorą opcję zakupu kolejnej. To właśnie rodzi interes dla Nintendo:

Mamy opcje dla rodzin, które szukają dodatkowej konsoli Switch, gdy dzieci spierają się o tę, która jest już w domu. Co roku mamy miliony takich gospodarstw domowych, w których dzieci w wieku 6, 7 czy 8 lat zaczynają odkrywać gry wideo

- wyjaśnił Bowser.

Ot, oto strategia Nintendo, która ma na celu zaspokojenie potrzeb wielopokoleniowej publiczności i rodzin. Firma nieustannie poszerza swoją ofertę konsol Switch, ogłaszając niedawno nowe, specjalne wersje, w tym edycje Lite z motywem Animal Crossing oraz zestaw Mario Kart 8 Deluxe.

REKLAMA

Dodatkowo, specjalna edycja modelu OLED z motywem Mario została zaprezentowana krótko po edycji z motywem Zeldy. A kto nie chciałby takiej wersji?

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA