O nic nie pytaj, tylko odpalaj sklep Epica. Rebel Galaxy do zgarnięcia za darmo

Jeśli od zawsze marzyliście o eksploracji kosmosu, ale dotychczas nie mieliście sposobności zrealizować tych fantazji, to mamy świetne wieści. Rebel Galaxy można teraz zgarnąć za darmo — wystarczy zalogować się na swoje konto w Epic Game Store.

13.08.2021 08.06
rebel-galaxy-za-darmo-epic-games-store

Kosmos, czyli ta ostateczna granica, jest wdzięcznym tematem w popkulturze. Po motyw podróży międzygwiezdnych często sięgają pisarze oraz scenarzyści filmów, seriali oraz gier wideo takich jak Rebel Galaxy. Odbiorcy mogą za ich pośrednictwem realizować swoje marzenia o odkrywaniu nieznanego.

rebel galaxy za darmo epic games store class="wp-image-1821334"
Na studio Double Damage Games w momencie premiery Rebel Galaxy składały się dwie osoby

W przypadku wspomnianego Rebel Galaxy mamy do czynienia z wydaną w 2015 r. nakładem studia Double Damage Games produkcją dla jednego gracza, nad którą pierwotnie pracowały zaledwie dwie osoby. Deweloperzy przygotowali solidny symulator walki w przestrzeni kosmicznej oraz… handlu.

O co chodzi w Rebel Galaxy?

W pierwszej produkcji z gatunku RPG od Double Damage Games mechanika łączy elementy zręcznościowe ze strategicznymi. Erich Schaefer i Travis Baldree postawili na swobodę — umożliwili graczom swobodne eksplorowanie galaktyki i wykonywanie tych questów, na które akurat mają ochotę.

W toku gry trafia się na kolejne cywilizacje obcych, z którymi można wejść w konflikt zbrojny lub prowadzić wymianę handlową. To od gracza zależy, czy woli być kupcem, przemytnikiem, najemnikiem czy żołnierzem, a do tego w Rebel Galaxy nie ma sztywnych klas postaci, które ograniczałyby możliwość interakcji.

rebel galaxy za darmo epic games store class="wp-image-1821331"
Gracze mogą pobrać teraz Rebel Galaxy na PC za darmo

Rebel Galaxy za darmo w Epic Games Store

Aby pograć Rebel Galaxy za darmo, należy udać się na platformę Epic Games Store. Po jej uruchomieniu i odszukaniu oferowanej w ramach promocji bez dodatkowych opłat pozycji wystarczy przypisać ją do swojego konta, dzięki czemu grę będzie można pobrać od razu lub w przyszłości. Macie na to czas do 19 sierpnia 2021 r.

Rebel Galaxy zostało pierwotnie wydane na komputery osobiste w 2015 r., a rok później debiutowała na konsolach poprzedniej generacji. Na pełnoprawną kontynuację nadal czekamy, ale w 2019 r. roku, w pierwszej kolejności na platformie Epic Games Store, pojawił się prequel w postaci Rebel Galaxy Outlaw.

Warto też dodać, że Rebel Galaxy to tylko czubek góry lodowej darmowych gier, jakie można zgarnąć w Epic Games Store. Twórcy silnika Unreal Engine 5 i gry Fortnite raczą graczy takimi co tydzień, a w przeszłości udostępniali m.in. ControlMinitGTA 5 i Frostpunka, który lada moment doczeka się kontynuacji.