1. SPIDER'S WEB
  3. Tech
  4. Technologie

O nic nie pytaj, tylko odpalaj sklep Epica. Rebel Galaxy do zgarnięcia za darmo

rebel-galaxy-za-darmo-epic-games-store

Jeśli od zawsze marzyliście o eksploracji kosmosu, ale dotychczas nie mieliście sposobności zrealizować tych fantazji, to mamy świetne wieści. Rebel Galaxy można teraz zgarnąć za darmo — wystarczy zalogować się na swoje konto w Epic Game Store.

Kosmos, czyli ta ostateczna granica, jest wdzięcznym tematem w popkulturze. Po motyw podróży międzygwiezdnych często sięgają pisarze oraz scenarzyści filmów, seriali oraz gier wideo takich jak Rebel Galaxy. Odbiorcy mogą za ich pośrednictwem realizować swoje marzenia o odkrywaniu nieznanego.

rebel galaxy za darmo epic games store
Na studio Double Damage Games w momencie premiery Rebel Galaxy składały się dwie osoby

W przypadku wspomnianego Rebel Galaxy mamy do czynienia z wydaną w 2015 r. nakładem studia Double Damage Games produkcją dla jednego gracza, nad którą pierwotnie pracowały zaledwie dwie osoby. Deweloperzy przygotowali solidny symulator walki w przestrzeni kosmicznej oraz… handlu.

O co chodzi w Rebel Galaxy?

W pierwszej produkcji z gatunku RPG od Double Damage Games mechanika łączy elementy zręcznościowe ze strategicznymi. Erich Schaefer i Travis Baldree postawili na swobodę — umożliwili graczom swobodne eksplorowanie galaktyki i wykonywanie tych questów, na które akurat mają ochotę.

W toku gry trafia się na kolejne cywilizacje obcych, z którymi można wejść w konflikt zbrojny lub prowadzić wymianę handlową. To od gracza zależy, czy woli być kupcem, przemytnikiem, najemnikiem czy żołnierzem, a do tego w Rebel Galaxy nie ma sztywnych klas postaci, które ograniczałyby możliwość interakcji.

rebel galaxy za darmo epic games store
Gracze mogą pobrać teraz Rebel Galaxy na PC za darmo

Rebel Galaxy za darmo w Epic Games Store

Aby pograć Rebel Galaxy za darmo, należy udać się na platformę Epic Games Store. Po jej uruchomieniu i odszukaniu oferowanej w ramach promocji bez dodatkowych opłat pozycji wystarczy przypisać ją do swojego konta, dzięki czemu grę będzie można pobrać od razu lub w przyszłości. Macie na to czas do 19 sierpnia 2021 r.

Rebel Galaxy zostało pierwotnie wydane na komputery osobiste w 2015 r., a rok później debiutowała na konsolach poprzedniej generacji. Na pełnoprawną kontynuację nadal czekamy, ale w 2019 r. roku, w pierwszej kolejności na platformie Epic Games Store, pojawił się prequel w postaci Rebel Galaxy Outlaw.

Warto też dodać, że Rebel Galaxy to tylko czubek góry lodowej darmowych gier, jakie można zgarnąć w Epic Games Store. Twórcy silnika Unreal Engine 5 i gry Fortnite raczą graczy takimi co tydzień, a w przeszłości udostępniali m.in. ControlMinitGTA 5 i Frostpunka, który lada moment doczeka się kontynuacji.