Nie musicie iść na stację, żeby kupić kanapkę. W polskich miastach stają ogromne automaty Orlenu
Ogromny automat z przekąskami stanął w Warszawie. Co najlepsze, kupicie z niego nie tylko kanapkę czy coś ciepłego do picia, a także najpotrzebniejsze produkty codziennego użytku.
Gdzie wybrać się na zakupy w nocy czy w niedzielę? Po coś mniejszego, zawsze można wybrać się do Żabki Nano. A co, jeżeli chcielibyście kupić najpotrzebniejsze rzeczy, gdy wychodzicie z opóźnionego pociągu i śpieszycie się na spotkanie, imprezę czy też, gdy jesteście zmęczeni? Z odpowiedzią przychodzi nowy sklep. A raczej ogromny automat.
ORLEN w ruchu przy dworcu Warszawa Zachodnia
Grupa ORLEN wprowadziła nowy model zautomatyzowanej sprzedaży pod marką "ORLEN w ruchu", realizując projekt w ramach programu ORLEN Skylight accelerator. Pierwszy automat sklepowy został uruchomiony na Dworcu PKS Zachód w Warszawie.
Sklep ten jest w 100 proc. automatyczny i oferuje różnorodny asortyment produktów, w tym przekąski, dania gotowe, napoje, kawę oraz środki higieny osobistej, takie jak chusteczki czy pasta do zębów. Ma to stanowić element strategii Orlenu na rozwijanie segmentu detalicznego z naciskiem na innowacje, aby "sprostać zmieniającym się potrzebom klientów". Warto dodać, że automat nie przyrządzi wam hot-doga czy innej potrawy na gorąco.
Automat sprzedażowy pod marką ORLEN w ruchu ma wyróżniać się największą powierzchnią na rynku, co umożliwia dostęp do kilkuset produktów.
Więcej o automatach w Polsce przeczytacie na Spider's Web:
Obsługa ma być prosta, a zakupy dokonuje się poprzez wybieranie produktów na ekranie dotykowym. Klienci płacą za zakupy kartą lub telefonem, a urządzenie umożliwia im dokonanie zakupów o dowolnej porze, 24/7.
Informacja prasowa zaznacza wyraźnie, że sklep ma również niski wpływ na środowisko naturalne, ponieważ energia elektryczna potrzebna do jego funkcjonowania pochodzi z paneli fotowoltaicznych zainstalowanych na jego obudowie.
Ten projekt wynika z kooperacji giganta z młodymi firmami technologicznymi, takimi jak polski start-up ZINU SHOP, który zgłosił swoją inicjatywę w ramach programu akceleracyjnego ORLEN Skylight. Program ten, uruchomiony w 2021 roku, łączy firmy z doświadczonym koncernem energetycznym, przewiduje współpracę z ponad dwudziestoma firmami oraz testowanie rozwiązań start-upów.