Insiderska konferencja INVO dla branży e-commerce już wkrótce. Zarejestruj się już teraz

Patronat medialny

Już w 28 października w samym sercu Warszawy, w nowoczesnym wieżowcu Varso eksperci od e-commerce’u spotkają się, żeby porozmawiać o przyszłości biznesu online. Podpowiedzą też, jak budować e-commerce w czasach kryzysu. 

Trwa rejestracja na konferencję firmy technologicznej INVO

Zarządzanie marką w czasie zmian i kryzysu to wyzwanie, przed jakim stanęli przedsiębiorcy. Niepewne czasy to z jednej strony problem, z którym trzeba się zmierzyć, a z drugiej strony możliwość, którą jeśli odpowiednio wykorzystać można przekuć w sukces. O tym, jak ten sukces osiągnąć, dowiecie się na konferencji firmy technologicznej INVO Technologies "Ecommerce w kryzysie, czyli jak rosnąć w nowej rzeczywistości", na którą właśnie trwają zapisy

Podczas wydarzenia wystąpią przedstawiciele jednych z najważniejszych firm działających w branży sprzedaży online - od Google przez TikToka po Spotlight Agency. Eksperci od lat budujący najlepsze marki e-commerce, doskonale odnajdujący się w zmiennych warunkach kryzysu.

Liderzy branży online opowiedzą, jak tworzyć biznes w sieci

Wśród prelegentów są:

  • Jakub Panek, prezes INVO, który opowie, jak za sprawą aplikacji mobilnej budować retencję w e-commerce;
  • Krzysztof Zalasa, customer engineer manager w Google Cloud, który przedstawi rozwiązania chmurowe dla branży retail;
  • Oliwia Drost, partner zarządzająca Spotlight Agency, która w swoim wystąpieniu przeanalizuje wartość rynku influencer marketingu. 

Ponadto Marcin Kuciński, twórca TikTokowy, opowie jak zaplanować kampanię na TikToku oraz efektywnie współpracować z twórcami, Tomasz Sowa, VP head of media w Feno, pokaże, jak wykorzystać Similar Web do analityki e-commerce’u, Mikołaj Miszczak, head of e-commerce w Samito wytłumaczy, jak skalować biznes ecommercowy i efektywnie podnosić sprzedaż; Wojciech Siebierański, e-commerce manager w Zolta Trade, opowie o problemach małych e-commerców, a Adam Ziółkowski, CEO w MediaNerd, wytłumaczy, jak projektować kampanii performance w oparciu o analizę metryk. 

Grono doświadczonych ekspertów przedstawi insighty z rynku, dzięki którym pracujących w e-commerce’ach nie tylko przygotują się na zmianę, lecz także staną się dzięki nim silniejsi. 

- Zorganizowaliśmy tę konferencję z myślą o wąskim, kameralnym gronie liderów i ekspertów w dziedzinie e-commerce, którzy chcą skutecznie, a przy tym sprawnie zarządzać marką i przygotować ją na zmiany w sposób, który po prostu się opłaca - mówi Jakub Panek, CEO INVO.

Zarejestruj się już teraz

Wydarzenie odbędzie się 28 października o 18.00 na Chmielnej 73 w Varso Place. Konferencja jest skierowana do przedstawicieli branży e-commerce. Wstęp na konferencję jest darmowy. Aby się na nią zarejestrować kliknij tutaj. Rejestracja jest otwarta do przyszłego czwartku (27 października).

Każdy uczestnik konferencji "Ecommerce w kryzysie, czyli jak rosnąć w nowej rzeczywistości" otrzyma dostęp do zamkniętej platformy networkingowej, na której znajdzie szereg wartościowych materiałów z konferencji i będzie mógł dzielić się wiedzą, doświadczeniami i zleceniami oraz innowacjami.

Organizatorem konferencji jest INVO Technologies, którą tworzy doświadczony zespół ponad 50 specjalistów w dziedzinie budowania, planowania, designu, rozwoju i utrzymania aplikacji webowych i mobilnych dla branży e-commerce. Zajmuje się doradztwem w zakresie konwersji, optymalizacji UX oraz pozyskiwania nowych i retencji obecnych użytkowników.

Patronat medialny
Najnowsze