REKLAMA

Play połączył się z UPC. Dwa lata internetu i telefonu za darmo

Play zdradził szczegóły przejęcia UPC. Do oferty operatora mobilnego dołączył tym samym internet stacjonarny wraz z zupełnie nowymi urządzeniami. Poznaliśmy właśnie szczegóły odświeżonej oferty i wiemy, na jakie bonusy mogą liczyć dotychczasowi klienci.

play internet stacjonarny upc polska
REKLAMA

Czasy, w których operatorzy telefonii komórkowej stawiali wyłącznie na sieci mobilne, bezpowrotnie minęły. Raczkująca w Polsce sieć 5. generacji to tylko jedna noga, na której opierają się telekomy. Sieci stawiają na usługi konwergentne, które łączą mobilne usługi telekomunikacyjne, internet stacjonarny, telewizję, pakiety multimedialne itp. Zdaje sobie z tego sprawę Play, który w celu wzmocnienia swojego portfolio przejął UPC.

REKLAMA

Czytaj też:

O włączeniu UPC Polska w struktury Play pisaliśmy już we wrześniu ubiegłego roku, a obie firmy są wreszcie gotowe do przedstawienia wspólnej oferty. W jej ramach klienci mobilni otrzymają za darmo internet nawet na dwa lata, a klienci stacjonarni - dwa lata abonamentu na telefon. Z tej okazji ich przedstawiciele podzielili się też szeregiem ciekawych danych na temat dotychczasowych sukcesów oraz dalszego rozwoju infrastruktury.

UPC dla klientów Play i Play dla klientów UPC - za darmo na dwa lata.

Najważniejszą częścią nowej oferty jest możliwość uzyskania przez klientów UPC Polska abonamentu na telefon, za który nie będą musieli płacić nawet przez 2 lata w przypadku osób, które opłacają abonament na internet 1 Gb/s. W ramach tej taryfy można liczyć na nielimitowane rozmowy i SMS-y oraz 60 GB transferu danych miesięcznie.

W przypadku sieci Play oferta jest analogiczna: klienci operatora, którzy mają abonament, będą mogli uzyskać do dwóch lat internetu stacjonarnego od UPC Polska bez dodatkowych opłat. Z analogicznych ofert mogą skorzystać klienci biznesowi - czy to na światłowodów do firmy na dwa lata za darmo (jeśli wykupią usługi mobilne) oraz na dwa lata za darmo abonamentu na telefon (jeśli płacą również za internet).

“UPC przechodzi do Play”

REKLAMA

Właśnie pod tym hasłem nawiązującym do poprzednich kampanii marketingowych fioletowego operatora została zorganizowana konferencja, na której operator podzielił się wynikami za poprzedni rok. Obie firmy mogły pochwalić się wzrostem bazy klientów: Play w ujęciu r/r w 1. kwartale 2022 r. zaliczył wzrost na poziomie 6 proc., a UPC Polska na poziomie 3,4 proc. Dzięki przejęciu UPC fioletowa sieć może pochwalić się 1,7 mln klientów na usługi telewizyjne

Przejęcie sfinalizowano 1 kwietnia, a w ostatnich tygodniach przedstawiciele Play pracowali nad nową identyfikacją wizualną łączącą barwy kojarzone z tymi dwiema firmami. Związane jest to z tym, że fioletowy operator od jutra połączy obie sieci dystrybucji, dzięki czemu będzie dysponował 240 salonami, a 4000 jego pracowników będzie potrafiło doradzać klientom niezależnie do tego, których usług szukają: mobilnych czy stacjonarnych.

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: tydzień temu
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA