REKLAMA

Ja, Rock i e-sport w Check-Point, czyli jak powstaje idealne miejsce dla graczy i fanów

Ja, Rock! - największa polska grupa streamerska, założona ponad 3 lata temu przez Remigiusza „Rocka” Maciaszka, zrzeszająca ponad 40 internetowych twórców - połączyła swe siły z lokalem „Check-Point” współtworzonym przez Spider’s Web!

Ja, Rock i esport w Check-Point - relacja z imprezy
REKLAMA

Celem tejże niebanalnej kooperacji jest poprawienie jakości imprez oraz wydarzeń związanych z e-sportem w naszym kraju. Priorytetem jest również stworzenie idealnego miejsca od graczy dla graczy oraz wszelakiej maści fanów gier, gdzie będzie można rywalizować w popularnych produkcjach na najwyższej klasy sprzęcie, czy też w komfortowych warunkach podziwiać swoich idoli.

REKLAMA

W ramach „Play Zone” – bo tak też nazywa się ten pierwszy wspólny projekt – odbyła się impreza „Ja, Rock i E-Sport w Check-Point”.

Do sosnowieckiej strefy Check-Point zawitało ponad 30 twórców z grupy Ja, Rock. Wydarzenie rozpoczęło się w pierwszy dzień rozgrywek Intel Extreme Masters (25 lutego), a osoby, którym nie udało się dostać, bądź też miały dość wielogodzinnych kolejek do katowickiego Spodka, mogły oglądać relacje live na telewizorach oraz rzutniku.

Kulminacyjnym punktem tej prawie dwutygodniowej imprezy był 2 dzień marca, podczas którego w lokalu zebrała się znaczna część ekipy Ja, Rock’a, włącznie z jej znanym założycielem. Goście mogli zrobić sobie zdjęcia oraz zamienić parę zdań ze swoimi idolami. Można było również rozruszać swoje kończyny na parkiecie, gdzie odbywał się turniej Just Dance z ciekawymi nagrodami. Do strefy Check-Point zawitali też m.in. młodzi, lokalni twórcy gier ze studia Pigmentum, ze swoim tworem.

Zaistniała więc możliwość ogrania wersji demonstracyjnej ich najnowszego point’n'clicka Indygo, który w ubiegłym roku zwyciężył Szkołę Twórców Gier Microsoft.

REKLAMA

Ostatni dzień wydarzenia został zaplanowany na 5 marca. Na miejscu można było obejrzeć  wszystkie dotychczasowe rozgrywki z Intel Extreme Masters oraz spędzić trochę czasu w strefie Check-Point i tam rozluźnić się przy komputerach czy konsolach po wyczerpującym, obfitującym w e-sport okresie prawie dwóch tygodni rozgrywek na światowym poziomie.

W imprezę zaangażowali się również lokalni sponsorzy, którzy udzielili organizacyjnego oraz partnerskiego wsparcia, byli to m.in.: Sosnowiecka Sieć Szerokopasmowa, która objęła główny patronat imprezy, Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu oraz sklep Gigaland, którzy wsparli wydarzenie oraz turnieje nagrodami rzeczowymi. Jak widać Sosnowiec podejmuje rękawicę rzuconą przez europejskie trendy i chętnie wspiera tego typu nowatorskie inicjatywy.

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-11-08T16:50:00+01:00
Aktualizacja: 2025-11-08T16:30:00+01:00
Aktualizacja: 2025-11-08T16:20:00+01:00
Aktualizacja: 2025-11-08T07:40:00+01:00
Aktualizacja: 2025-11-08T07:30:00+01:00
Aktualizacja: 2025-11-07T20:31:23+01:00
Aktualizacja: 2025-11-07T20:25:53+01:00
Aktualizacja: 2025-11-07T19:07:04+01:00
Aktualizacja: 2025-11-07T18:54:38+01:00
Aktualizacja: 2025-11-07T17:52:41+01:00
Aktualizacja: 2025-11-07T16:53:10+01:00
Aktualizacja: 2025-11-07T16:23:59+01:00
Aktualizacja: 2025-11-07T15:42:27+01:00
Aktualizacja: 2025-11-07T15:17:17+01:00
Aktualizacja: 2025-11-07T15:00:23+01:00
Aktualizacja: 2025-11-07T13:52:24+01:00
Aktualizacja: 2025-11-07T11:59:13+01:00
Aktualizacja: 2025-11-07T11:09:36+01:00
Aktualizacja: 2025-11-07T09:47:08+01:00
Aktualizacja: 2025-11-07T08:38:13+01:00
Aktualizacja: 2025-11-07T07:15:58+01:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA