Tech

Najszybszy w mieście

Zakończyła się innowacyjna akcji przygotowanej dla marki Voltaren Expres Forte. Gra toczyła się na ulicach Warszawy, a zadaniem graczy było śledzenie kurierów w postaci ruchomych punktów na mapie. Użytkownicy, którym najlepiej udało się podążać kursorem za przemieszczającym się punktem zdobywali największą liczbę punktów. Do zaprojektowania gry wykorzystano kilka technologii łączącej świat realny z wirtualnym.

W akcji do zdobycia było wiele nagród, przyznawanych w trybie dziennym, tygodniowym, a także w samym finale. Nagrodą główną był rower Scott o wartości 10 tys. złotych. W ciągu 4 tygodni w zabawie udział wzięło prawie 8000 aktywnych graczy. Serwis z grą zanotował ponad 160 tysięcy odwiedzin. Dotychczas film, prezentujący akcję, zamieszczony na kanale Youtube obejrzało ponad 400 tysięcy internautów.

Była to zdecydowanie ciekawsza forma promocji, niż reklamy telewizyjne, sami zobaczcie:

Wpis ma charakter komercyjny.

przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst