Lulek.tv – pierwszy w Polsce interaktywny plac zabaw dla dzieci
Pięć wideo, które wygenerowały ponad 14 milionów wyświetleń. Strona internetowa, którą odwiedza 70 tysięcy unikalnych użytkowników miesięcznie. Ponad 10 milionów wyświetleń najpopularniejszego wideo na YouTubie. To podsumowanie niespełna roku działalności serwisu Lulek.tv. I co najlepsze. To nie jest startup dla starych ludzi. To, że budowanie serwisów dla dzieci się opłaca wiadomo nie od dziś. Szkoda tylko, że tak mało się o nich mówi, bo w naszym internecie są takie serwisy i takie biznesy o których nawet najstarsi górale nie słyszeli.
Powszechnie wiadomo, że istnieje Ciufcia.pl i odnosi sukcesy. Wiemy, że sukces odniosło Animili. Wszyscy zdajemy sobie z prawe z potencjału jaki dają najmłodsi internauci. To właśnie oni są najwdzięczniejszymi konsumentami. Nie mają dużych wymagań, nie będą nas krytykować i szukać na siłę dziur w naszym projekcie. Wystarczy im proste narzędzia do zabawy. Właśnie takie jak Lulek.tv.
Lulek.tv to internetowy serwis edukacyjny dla dzieci, oferuje gry i zabawy dla przedszkolaków oraz uczniów pierwszych klas szkoły podstawowej. W nowej odsłonie serwisu, której byliśmy niedawno świadkami odświeżeniu uległa szata graficzna. Pojawił się system mikropłatności oraz nietypowa strefa dla reklamodawców, którą zainaugurowała kampania Lego Duplo.
W serwisie znajdziemy ponad 100 różnego rodzaju gier, teledysków, piosenek i bajek, które nie tylko przygotowują do pierwszych lat nauki w szkole, ale także zachęcają rodziców i dzieci do wspólnej, kreatywnej zabawy. Płatna część serwisu Lulek.tv jest całkowicie wolna od reklam i zapewnia maksymalne bezpieczeństwo podczas zabawy w 10 bajecznie kolorowych krainach.
Sam nie mam jeszcze dzieci, ale “testując” serwis na dzieciach, z którymi na codzień mam styczność jako wujek muszę przyznać, że oferowane aplikacje są świetnym uzupełnieniem codziennej zabawy. Rejestracja jest bardzo łatwa a same gry, którymi możemy zainteresować dzieci są przejrzyste, czytelne i rzeczywiście edukacyjne. Poprzez wykorzystanie prostych mechanizmów uczą i bawią. A jeżeli porównać zabawy do wspomnianej wcześniej Ciufci to mają jedną przeważającą nad konkurencją cechę - ładują się szybciej i działają dużo płynniej, przez co rozrywka jest przyjemniejsza i starcza na dłużej.
Liczby i lojalność naszych użytkowników utwierdzają nas w przekonaniu, że idziemy w dobrym kierunku. Od początku tworzenia Lulek.tv naszym priorytetem nie była ilosć gier, tylko ich jakość. Dzięki cieżkiej pracy niewielkiego zespołu, projekt ma szansę zaistnieć na rynkach zagranicznych, które są o wiele bardziej wymagające. Aktualnie pracujemy nad lokalizacjami oraz przeniesieniem Lulandii na platformę iPad - mówi Agnieszka Zaskórska, pomysłodawca i właściciel serwisu.
Oby więcej takich projektów, które wyskakują jak Filip z konopii i chwalą się wynikami robiącymi naprawdę duże wrażenie.