REKLAMA

Coolshop - nowy sklep internetowy wchodzi do Polski. Na północy są potęgą

Szwedzi za pomocą m.in. Ikei podbili polski handel, teraz szczęścia spróbują Duńczycy. Internetowa platforma Coolshop w Skandynawii jest hitem.

coolshop
REKLAMA

Jeszcze nie wiemy kiedy, ale będzie – Coolshop wchodzi na polski rynek. Start odbędzie się „wkrótce”. Jeżeli nie odwiedzaliście tamtych rejonów mogliście o marce nie słyszeć – przyznaję, dla mnie to nowość – ale założony w 2002 r. w Danii sklep jest „jednym z liderów skandynawskiego rynku e-commerce”. Oprócz sklepu internetowego w niektórych krajach marka prowadzi również sklepy stacjonarne, m.in. w Norwegii i Szwecji.

REKLAMA

W zapowiedzi dowiadujemy się, że na coolshop.pl znajdziemy 45 tys. produktów. Będą to największe znane marki, a także licencjonowane produkty duńskich, szwedzki i norweskich producentów stawiających na „prostotę, użyteczność i wyjątkowy design”.  Swego czasu w Polsce panowała spora moda na hygge, więc kto wie – może jeszcze uda się na tym wybić.

Polska strona jeszcze nie działa, ale możemy podejrzeć, co sprzedaje np. brytyjska. Znajdziemy gry, sprzęty audio, smartwatche, czytniki, drony, aparaty, akcesoria komputerowe czy sprzęty do inteligentnego domu. Wśród marek są m.in. Apple, JBL, Logitech, Phillips, Sony czy Sennheiser.

Pragniemy nieustannie się rozwijać, dlatego bardzo cieszymy się z otwarcia naszego oddziału w Polsce oraz możliwości dostarczania odbiorcom produktów największych marek, a także skandynawskich firm, wyróżniających się przywiązaniem do prostoty, użyteczności i wyjątkowego designu. Liczymy na to, że polscy konsumenci nas docenią

- mówi Mark, Nielsen, prezes i współzałożyciel Coolshop oraz Cool Group.

Na polskim rynku coraz więcej graczy

Niedawno premierę swojego internetowego sklepu zapowiedział Kaufland. Od 7 sierpnia swoje produkty sprzedawać będzie ponad 2 tys. sprzedawców.

- Jako firma otwarta na innowacje idziemy o krok dalej i wkrótce zaoferujemy konsumentom dostęp do szerokiej gamy produktów z różnych kategorii również w przestrzeni online, a sprzedawcom z Polski zapewnimy dostęp do atrakcyjnego, polskiego i międzynarodowego kanału dystrybucji, który otworzy im drogę do rozwoju biznesu. Jesteśmy przekonani, że rozpoznawalność i wartości naszej marki uczynią Kaufland Marketplace jedną z najpopularniejszych platform e-commerce w naszym kraju – mówił Michał Łagunionek, prezes zarządu Kaufland Polska.

Więcej o zakupach online i przesyłkach znajdziesz na Spider's Web:

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA