Semrush większościowym akcjonariuszem Brand24. Transakcja warta niemal 55 mln zł
Amerykański gigant Semrush nabył większość udziałów w firmie Brand24. Ta strategiczna współpraca otwiera nowe perspektywy dla obu podmiotów, zapewniając Brand24 osiągnięcie globalnego zasięgu i dostęp do ponad 100 tys. klientów korzystających z produktów Semrush.
Brand24, narzędzie monitoringu i analizy mediów społecznościowych, zyskało popularność wśród marek z 160 krajów, w tym takich instytucji jak Samsung, Uber czy Uniwersytet Stanford. Ambicje firmy sięgają jednak znacznie dalej.
Semrush, notowany na amerykańskiej giełdzie NYSE, to jeden z najpopularniejszych biznesów SaaS na świecie, posiadający ponad 100 tys. aktywnych klientów. Połączenie danych oferowanych przez Semrush i Brand24 otwiera przed polską firmą nowe możliwości produktowe.
Brand24 częścią Semrush. Polski gigant wypływa na międzynarodowe wody
Semrush zapewnić ma dostęp do swojego unikalnego i cennego know-how. Spółka ma bogate doświadczenie w content marketingu, procesowaniu płatności rekurencyjnych, czy sprzedaży do dużych korporacji. Dzięki tej transakcji, część tej wiedzy trafi do Polski, co powinno znacząco wzbogacić polski ekosystem startupów. Jedną z pierwszych decyzji jest rozbudowa polskiej załogi Brand24, co będzie niezbędne, aby wykorzystać potencjał wzrostu skali biznesu.
Czytaj też:
Brand24 to narzędzie monitoringu i analizy mediów społecznościowych, które pomaga firmom śledzić wzmianki o ich markach, produktach i konkurencji w Internecie. Brand24 umożliwia efektywne zarządzanie reputacją online i podejmowanie informowanych decyzji marketingowych.
Semrush to jeden z liderów w dziedzinie oprogramowania do marketingu internetowego. Jego narzędzia pomagają firmom analizować dane, optymalizować treści i osiągać lepsze wyniki w wyszukiwarkach internetowych. Semrush jest obecny w ponad 190 krajach i obsługuje ponad 7 mln użytkowników.