Allegro zaczyna współpracę z DHL. Będzie wygodniej przy automacie paczkowym
Punkty odbioru, automaty i kurier DHL dołączają do programu Allegro Delivery. „Spoglądamy w przyszłość” – zapowiadają już teraz przedstawiciele Allegro, co oznacza, że wkrótce liczba partnerów usługi może się powiększyć.
Kupujesz na Allegro i w jednej aplikacji masz wszystko: informacje o przesyłce, opiekę przy ewentualnej reklamacji, a nawet obsługę automatu paczkowego – tak w skrócie można podsumować usługę Allegro Delivery, która ruszyła latem. W ramach Allegro Delivery niezależnie od tego, który partner logistyczny transportuje przesyłkę, to platforma jest „w pełni odpowiedzialnym za proces punktem wsparcia zarówno dla kupujących, jak i sprzedawców”. Wszystko w jednej aplikacji – nawet opcja otworzenia skrytki w automacie paczkowym, bez konieczności instalowania programu innej firmy kurierskiej.
- To oczywiste, że klienci chcą odbierać swoje paczki z miejsca, które znajduje się pod ich domem czy biurem. Właśnie to jest największą rewolucją, którą wprowadza Allegro Delivery. Partnerzy programu (…) niejako automatycznie znajdą się we wszystkich ofertach z Allegro Smart! Czyli skokowo zwiększymy dostępność automatów paczkowych stojących na ulicach – tłumaczył w rozmowie ze Spider’s Web Jakub Kłoczewiak, COO Allegro.
Pierwszym partnerem była Orlen Paczka, teraz Allegro nawiązało współpracę z DHL
To oznacza, że automaty paczkowe DHL BOX 24/7, punkty odbioru paczek DHL POP i kuriera DHL zostały zintegrowane z Allegro Delivery. Klienci Allegro będą mogli skorzystać z rozbudowanej sieci punktów i automatów DHL. W praktyce aplikacja Allegro pozwoli choćby otworzyć automat paczkowy DHL-a – niepotrzebny będzie program kuriera.
Dzięki tej współpracy Allegro Delivery zapewni jeszcze większą wygodę dostaw i dostępność zakupów online, odpowiadając na rynkowe trendy i potrzeby klientów – ogłosiła platforma
Wprowadzenie naszych automatów paczkowych, punktów odbioru oraz dostaw kurierskich do programu Allegro Delivery to dla nas ważny krok i przykład działań, które odpowiadają na dynamicznie rosnące potrzeby rynku e-commerce w Polsce. Dołączając do programu Allegro Delivery zapewniamy kupującym i sprzedającym szybkie, wygodne i niezawodne dostawy. Klienci mogą cieszyć się nie tylko szerokim wyborem produktów, ale także łatwym dostępem do różnorodnych, dogodnych opcji dostawy, co znacząco wpływa na poprawę doświadczenia zakupowego. Tego typu rozwiązania pozwalają na lepszą kontrolę nad procesem dostawy oraz większą elastyczność, co jest obecnie jednym z najważniejszych czynników wpływających na satysfakcję nadawców i odbiorców. Cieszymy się, że rozwiązania DHL i najwyższa jakość naszych usług pozwolą klientom Allegro na jeszcze szybsze i wygodniejsze zakupy
– komentuje Agnieszka Świerszcz – CEO DHL eCommerce Polska.
Z kolei jak dodaje Jakub Kłoczewiak w ramach Allegro Delivery dojdzie 27 tys. „wygodnych punktów odbioru w całej Polsce”.
- Dzięki tej współpracy klienci zyskują jeszcze szerszy dostęp do szybkich i bezpiecznych opcji dostawy, a Allegro zapewni im wsparcie na każdym etapie – od zakupu po odbiór przesyłki. Jednocześnie spoglądamy w przyszłość, badając nowe potrzeby zarówno klientów, jak i sprzedających, aby rozwijać nasze usługi, zapraszać do współpracy kolejnych partnerów i oferować rozwiązania jeszcze lepiej dopasowane do zmieniających się oczekiwań – zapowiada Kłoczewiak.
Więcej o promocjach i zakupach online przeczytasz na Spider's Web: