InPost podał ostateczną datę zakupu prezentów, żebyś dostał paczkę przed świetami
Zakupy prezentów na ostatnią chwilę? A może uzupełnianie przedświątecznych zapasów? Niezależnie od tego, co zamawiasz, InPost gwarantuje dostawę przesyłek paczkomatem jeszcze przed pierwszą gwiazdką.
Tak jak w ubiegłych latach, również w tym roku InPost zdecydował się na wprowadzenie gwarancji dostawy przed Świętami Bożego Narodzenia.
Zgodnie z deklaracjami dostawcy wszystkie przesyłki dostarczone do paczkomatu nie później niż do godziny 13:00 w dniu 22 grudnia 2022, zostaną dostarczone do docelowego paczkomatu przed Wigilią Świąt Bożego Narodzenia. Gwarancja dostarczenia paczki przed świętami nie jest dodatkowo płatna.
W ubiegłych latach InPost również gwarantował dostarczenie przedświątecznych przesyłek do paczkomatu, w pierwszej edycji ostatni dzień na nadanie przypadał 20 grudnia, a obecnie InPostowi udało się go wydłużyć do południa 22 grudnia 2022 roku. Możliwe jest to m.in. za sprawą usprawnień procesów logistycznych oraz kurierom InPost, którzy w okresie przedświątecznym pracują także w weekendy.
- Zorganizowaliśmy cały proces logistyczny tak, by analogicznie jak w latach ubiegłych każda przesyłka z prezentami i zakupami świątecznymi, nawet tymi zrobionymi w ostatniej chwili trafiła do odbiorców przed świętami
- mówi Rafał Brzoska, prezes InPost
Czytaj też:
Chcesz otrzymać przesyłki przed pierwszą gwiazdką? Skorzystaj z aplikacji InPost Mobile
Przy okazji ogłoszenia gwarancji dostawy przed świętami, InPost przypomina o aplikacji InPost Mobile, która przyspiesza proces odbioru paczki. Za jej pomocą odbiorcy mogą m.in. śledzić położenie przesyłek i otrzymywać powiadomienia o jej statusie. Ponadto aplikacja umożliwia szybsze otwieranie skrytek za pomocą kodu QR oraz zdalnego otwierania z poziomu aplikacji.
Kod QR można także udostępnić bliskiej osobie, która odbierze paczkę w zastępstwie odbiorcy.
- Przydatnymi opcjami, które nasi klienci warto, żeby znali są także wydłużanie czasu odbioru i przekierowanie paczek - pozwalają one dopasować termin i miejsce odbioru przesyłki do preferencji klientów.
– zaznacza Brzoska