REKLAMA

Operatorzy sieci komórkowych ruszyli na pomoc. Chodzi o walkę z powodzią

Operatorzy sieci komórkowych pokazują, że mogą pomóc na własny sposób. Osoby poszkodowane przez powódź otrzymują możliwość darmowego korzystania z internetu.

Operatorzy sieci komórkowych ruszyli na pomoc. Chodzi o walkę z powodzią
REKLAMA

Plus i T-Mobile ruszają ze świetnymi inicjatywami. Najbardziej potrzebujący klienci, którzy pochodzą z terenów południowej Polski dotkniętych katastrofą, nie muszą przejmować się, czy nie zabraknie im internetu niezbędnego do komunikacji z bliskimi i światem.

REKLAMA

Plus daje duży pakiet danych, a T-Mobile znosi wszelkie limity

Klienci Plusa lub Plusha, którzy korzystają z oferty abonamentowej lub taryfy na kartę mogą liczyć na bezpłatną paczkę 250 GB. Pakiet jest kierowany do osób znajdujących się na terenach dotkniętych powodzią. Co istotne, aktywacja bonusowej paczki następuje automatycznie.

Osoby, którym Plus udzielił tego typu pomocy, otrzymają wiadomość o aktywacji pakietu za sprawą wiadomości SMS. Na jak długo wystarczy taka paczka? Klienci posiadający abonament będą mogli korzystać z pakietu do końca bieżącego cyklu rozliczeniowego, natomiast klienci z ofertą na kartę przez okres 30 dni od momentu aktywacji. Co ważne, paczka 250 GB trafia nie tylko do klientów indywidualnych, ale także do firm znajdujących się na dotkniętych powodzią obszarach.

T-Mobile rozwiązał sprawę w trochę inny sposób

Operator zniósł limity danych dla wszystkich klientów oferty abonamentowej i prepaid (czyli karty). Zniesienie limitów zostało aktywowane dziś i będzie dostępne do końca tego tygodnia – niedzieli 22 września. Osoby z terenów południowej Polski dotkniętych powodzią mogą korzystać z sieci bez limitu danych.

Taka pomoc ze strony operatorów to naprawdę bardzo potrzebna inicjatywa. W obliczu katastrofy takiej jak powódź, wymiana informacji i komunikacja są kluczowe. Operatorzy świetnie podeszli do sprawy, uruchamiając pakiety automatycznie. Oby także inni operatorzy poszli tą samą drogą i ułatwili dostęp do sieci najbardziej potrzebującym.

Firmy telekomunikacyjne mają ręce pełne pracy – szczególnie w zakresie utrzymania łączności na dotkniętych powodzią terenach.

REKLAMA

Więcej podobnych artykułów znajdziesz na Spider's Web:

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA