Red Bull Mobile jest teraz w T-Mobile i pokazał promocje na start. Uwaga, są dobre
Sieć Red Bull Mobile rozpoczęła zupełnie nowy rozdział. Połączyła siły z T-Mobile, wprowadzając nową ofertę. Pierwszy miesiąc jest niemal za darmo, a przez pół roku internet bez limitu prędkości dostępny jest niskiej cenie.
Do niedawna Red Bull Mobile był połączony z Play, natomiast od dłuższego czasu w ofercie operatora niewiele się działo. Warto jednak było czekać, ponieważ firma podjęła współpracę z magentowym operatorem, czego efektem jest m.in. zasięg w infrastrukturze T-Mobile. Dla klientów, poza atrakcyjną taryfą, przewidziane są bonusy.
Red Bull Mobile łączy siły z T-Mobile. Atrakcyjna oferta w postaci subskrypcji
Efektem współpracy T-Mobile i Red Bull Mobile jest - jak twierdzą firmy - "niezwykła oferta", która ma gwarantować nieograniczone możliwości, wygodę oraz - co najciekawsze - cotygodniowe dropy w aplikacji z nagrodami ze świata Red Bulla. Ofertą można sterować z poziomu aplikacji, nie mamy tutaj żadnej umowy, więc jest możliwość rezygnacji w dowolnym momencie.
Oferta jest realizowana przy pomocy subskrypcji - czyli coś, co ostatnio unowocześniło Nju Mobile. Jak na razie mamy do dyspozycji wyłącznie jeden pakiet, który gwarantuje nielimitowany dostęp do rozmów, SMS-ów, MMS-ów oraz 8,63 GB danych w roamingu UE.
Ten za pierwszy miesiąc kosztuje zaledwie złotówkę i pozwala przetestować możliwości oferty - m.in. nielimitowany internet 5G w zasięgu T-Mobile. Subskrypcja sprawia, że możemy zrezygnować z usług, jeśli te się nam nie spodobają.
Natomiast jeśli zostaniemy, to od drugiego miesiąca cena wzrasta do 40 zł (z rabatem 5 zł za zgody marketingowe), ale wciąż przez kolejne 5 miesięcy mamy dostęp do nielimitowanego internetu. Od 7. miesiąca operator zapewnia comiesięczną paczkę 60 GB internetu do wykorzystania na 30 dni, co jak za 40 zł/mies.
Więcej na temat ofert operatorów przeczytasz na Spider's Web:
Red Bull Mobile daje możliwość przeniesienia swojego dotychczasowego numeru, ale także wzięcia nowego. Można to zrobić bez wychodzenia z domu wybierając kartę eSIM, choć jest opcja zamówienie fizycznej karty dla tych, których telefony nie oferują wsparcia tego standardu. Subskrypcją zarządza się z poziomu aplikacji mobilnej Red Bull Mobile i na stronie internetowej.
Od października na stacjach benzynowych, w kioskach i automatach pojawią się startery nowej oferty Red Bull Mobile. Będzie można je zakupić wraz z puszką Red Bulla.