REKLAMA

Zapomnij o lajkowaniu całych filmów na YouTubie. Teraz dasz reakcję do konkretnej sekundy filmu

Użytkownicy będą mogli dodawać emotki do konkretnych momentów w klipie na YouTube. Funkcja na razie ma charakter eksperymentalny. Google chce najpierw sprawdzić, czy użytkownikom się ta nowość spodoba.

youtube reakcje emoji
REKLAMA

Na dziś widzowie mogą reagować na filmy na YouTube na trzy sposoby. Mogą dać filmowi łapkę w gorę, by wyrazić aprobatę dla całego klipu lub łapkę w dół, by wyrazić dezaprobatę. Mogą też zostawić komentarz słowny pod filmem. Już niebawem, być może, dojdzie nowa forma interakcji.

REKLAMA

Czytaj też:

YouTube testuje wraz z wybraną losowo grupą użytkowników reakcje emoji na filmy. Widzowie podczas oglądania mogą wyrażać emocje emotkami. Przy czym emotki będą przypisane do konkretnego momentu w filmie. Innymi słowy, jeżeli ktoś doda, na przykład serduszko w 74. sekundzie klipu, to owo serduszko będzie przypisane właśnie do tej 74. sekundy. YouTube chce w ten sposób stworzyć swego rodzaju zapis emocji, jaki towarzyszy widzom podczas oglądania klipów.

Reakcje Emoji na YouTube. Trwają już testy.

Inni użytkownicy będą mogli widzieć pozostawione przez widzów emotkowe reakcje. Bez obaw, te nie będą zasłaniać samego klipu, widoczne będą tylko dla chętnych. W sekcji komentarzy ma pojawić się nowy panel reakcji, który będzie domyślnie ukryty i włączany tylko dla chętnych.

REKLAMA

Reakcje będą anonimizowane, co oznacza, że nie będzie można podejrzeć kto zostawił jaką emotkę. Chętni do ich oglądania będą widzieli tylko strumień emoji podczas oglądania filmu i na tym właściwie koniec. Te reakcje mogą być jednak pomocne dla samych YouTuberów, którzy zyskają nowe dane na temat swoich produkcji i będą mieli dość szczegółowy wgląd które momenty i w jaki sposób rezonują z widzami.

YouTube podkreśla, że póki co, to tylko eksperyment. Omawiana nowość pojawi się w usłudze u wszystkich użytkowników tylko jeśli faktycznie się sprawdzi, a użytkownicy wystawią jej pozytywne recenzje.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA