REKLAMA

Duże banki mają pilne komunikaty. Sporo usług nie będzie działało

PKO, największy bank w Polsce wydał komunikat dla swoich klientów. Informuje, że w ten weekend mogą spotkać problemy z dostępem do aplikacji i usług. Podobne wiadomości przekazał także Santander oraz ING. 

płatności mobilne
REKLAMA

Utrudnienia z dostępnością usług mają wynikać z faktu przeprowadzanych prac serwisowych. Te zaplanowano na godziny wieczorne oraz poranne, tak aby dotyczyły możliwie najmniejszej liczby klientów. Warto jednak o tym wiedzieć, aby później nie być zaskoczonym, że coś nie działa. 

PKO - aplikacja mobilna i serwis internetowy iPKO

REKLAMA

PKO Bank Polski ogłosił, że prace techniczne zostały zaplanowane na noc z 12 na 13 kwietnia. Rozpoczną się one w sobotni wieczór o godzinie 21:00 i potrwają do niedzielnego poranka do godz. 6:00. Według komunikatu banku w tym czasie mogą wystąpić chwilowe utrudnienia w dostępie do usług za pośrednictwem aplikacji mobilnej IKO oraz serwisu internetowego iPKO.

Bank nie wymienia określonych usług, a więc najprawdopodobniej podczas prac użytkownicy mogą, choć wcale nie muszą spotkać problemów z dostępem do opcji takich jak płatności BLIK kodem czy szybkie przelewy na telefon. O płatnościach kartą online i na miejscu oraz bankomatach też nie wspomina. Mimo tego komunikat sugeruje, że wszystkie ważne transakcje najlepiej zrobić wcześniej.

Santander Bank Polska - BLIK, bankowość internetowa i bankomaty

Santander Bank Polska również przekazał informacje o problemach z dostępnością. Przerwa techniczna zostanie przeprowadzona w dwóch fazach - pierwsza dotknie klientów z piątku na sobotę 11/12 kwietnia od godz. 23:00 do 7:00. 

W tym czasie wiele usług nie będzie działać - m.in. bankowość internetowa, BLIK przelewy zwykłe, przelewy natychmiastowe, płatność w sklepach internetowych Przelew24. Aplikacja natomiast ma być częściowo dostępna i klient się zaloguje, sprawdzi stan konta i listę transakcji sprzed przerwy.

Druga faza natomiast odbędzie się w niedzielę 13 kwietnia od godz. 2:00 do 6:00. W tym czasie nie będzie możliwości korzystania z bankomatów i wpłatomatów z logo Santander. Podczas obu przerw bez problemu zapłacicie kartą w sklepie i w internecie oraz wypłacicie pieniądze z bankomatów innych niż z logo Santander.

ING Bank Śląski - niektóre funkcje w aplikacji

ING Bank Śląski wydał komunikat, że w związku z pracami serwisowymi w sobotę 12 kwietnia w godz. 9:00 - 14:00 nie będą działać polecenia zapłaty oraz stałe zlecenia w Moim ING. W tym czasie nie będzie można odwołać transakcji polecenia zapłaty, dodawać nowych zgód, edytować obecnych zgód oraz zobaczyć ostatnich operacji w nadchodzących i cyklicznych płatnościach.

Natomiast w nocy z piątku na sobotę 11/12 kwietnia nie będzie można potwierdzać tożsamości w niektórych procesach w Moim ING. Klient nie zaktualizuje dowodu osobistego, nie założy konta osobistego i oszczędnościowego oraz nie zamówi kart przedpłaconych. Pozostałe funkcje takie jak karty i BLIK mają działać bez większych problemów.

Więcej podobnych artykułów znajdziesz na Spider's Web:

REKLAMA
REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-04-11T20:04:33+02:00
Aktualizacja: 2025-04-11T19:27:06+02:00
Aktualizacja: 2025-04-11T16:36:42+02:00
Aktualizacja: 2025-04-11T16:08:22+02:00
Aktualizacja: 2025-04-11T15:09:11+02:00
Aktualizacja: 2025-04-11T08:27:54+02:00
Aktualizacja: 2025-04-11T05:53:00+02:00
Aktualizacja: 2025-04-10T21:22:33+02:00
Aktualizacja: 2025-04-10T20:19:04+02:00
Aktualizacja: 2025-04-10T17:11:21+02:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA