Przestań tracić czas i rozkręć swój biznes online. Najlepiej zrobisz to z systemem do zarządzania BaseLinker
Jeśli rozglądasz się za sposobem, by twój biznes zaczął kręcić się sprawniej, to mam dla ciebie dobre wieści. Koniecznie rzuć okiem na BaseLinker, który jest systemem zarządzania całym biznesem ecommerce. To narzędzie otworzy przed tobą całkowicie nowe możliwości, jak choćby sprzedaż w kolejnych kanałach - nie tylko w Polsce, ale i za granicą.
Godzinami zastanawiasz się nad poszerzeniem obecności w sieci i zwiększeniem sprzedaży?
Głowisz się nad tym jak zintegrować biznes online z popularnymi platformami marketplace, księgowością czy przewoźnikami - i to tak, by wszystkie kanały sprzedaży znalazły się w jednym miejscu?
Być może korzystasz już z jakiegoś systemu integracyjnego, ale nie jesteś zadowolony z zakresu jego możliwości. Powodów do zmian w ecommerce mogą być dziesiątki, a wśród nich znajdziemy choćby chęć rozszerzenia rynków sprzedaży za granicę, czy też wykorzystanie do sprzedaży popularnych marketplace'ów. Biznes zawsze może działać lepiej i wiemy, na co powinniście zwrócić uwagę.
Odpowiednie zmiany najlepiej wprowadzisz z BaseLinker. Jest to system do zarządzania całością biznesu online, który nie dość, że może być dostępny za darmo (w zależności od abonamentu), to dodatkowo oferuje niespotykane gdzie indziej możliwości. System BaseLinker daje dostęp do ponad 800 integracji e-commerce (sklepy, kurierzy, czy platformy marketplace) i wszystkim możesz dyrygować z jednego miejsca, włącznie z fakturowaniem i zarządzaniem magazynem – bez konieczności logowania się na różne platformy. Co równie istotne, systemy możesz integrować w wybrany przez siebie sposób - np. jeśli korzystasz już z systemu ERP/WMS, nie musisz z niego rezygnować, bo BaseLinkera możesz zintegrować z nim dwukierunkowo i dzięki temu rozszerzyć możliwości Twojego e-commerce.
BaseLinker nie bez powodu cieszy się największą liczbą klientów wśród produktów tego typu, bo dostarcza usługi najwyższej jakości. Narzędzie BaseLinker od 17 lat jest cały czas rozwijane i wzbogacane o kolejne opcje, dzięki czemu może się pochwalić 21 tysiącami firm korzystającymi z systemu, co daje 85 milionów ofert w marketplace i 180 krajów z których pobierane są zamówienia. BaseLinker chwali się również doborowym towarzystwem klientów, a są wśród nich takie marki jak OBI, X-kom, Big Star, Neonet, czy Kawasaki.
BaseLinker – czyli jak rozwinąć biznes e-commerce
Wszystko to brzmi pięknie, ale przejdźmy do konkretów. Co więc możemy podłączyć do BaseLinker?
- Platformy marketplace – do dyspozycji mamy aktualnie 116, w tym Amazon, Allegro, eBay czy eMag
- Sklepy internetowe – tu czekają na nas 53 sklepy, w tym Woo Commerce, Idosell, Shoper, Magento, czy Presta Shop
- Firmy wysyłkowe – 101 pozycji, w tym firmy kurierskie jak DHL, DPD, ale i paczkomaty InPost, czy Poczta Polska. Warto też zwrócić uwagę na nowy produkt BaseLinkera o nazwie BL Paczka, który pozwala skorzystać z bogatej oferty logistycznej od sprawdzonych partnerów krajowych i międzynarodowych w atrakcyjnych cenach - a wszystko to bez minimum wysyłkowych i prosto z panelu BaseLinkera.
Pozostałe (ale wcale nie mniej ważne) – warto zwrócić szczególną uwagę na ten dział (561 pozycji), bowiem możemy nasz biznes zintegrować również z:
- systemami księgowymi online (wFirma.pl, Firmao.pl, czy iFirma.pl),
- systemami ERP (Comarch Optima, XL, czy Altum oraz Microsoft Dynamics NAV),
- drukarkami online (BaseLinker Printer, Inspigo Cloud Print, czy PrintNode),
- aplikacjami SMS (BulkGate, ClickSend, czy GoSMS),
- hurtowniami (AnnaPOL, B2Btrade, czy Biaks)
- oraz obsługą zamówień przez zewnętrznego operatora (fullfilment).
Na deser znajdziemy tu integrację z takimi usługami jak Przelewy24, Gmail/Google Drive, systemami paragonowymi, a nawet Slackiem czy Responso.
Dodajcie do tego moduł automatyzacji procesów, który wyśle klientowi wiadomości na temat statusu przesyłki, wystawi fakturę, wydrukuje etykietę i nada paczkę - bez żadnego kliknięcia myszką.
Powiem szczerze, że przeglądając te wszystkie funkcjonalności lekko opadła mi szczęka, bowiem nie podejrzewałem, że istnieją systemy integrujące AŻ tyle i to dostępne w naprawdę przystępnej cenie. Pół żartem, pół serio, pojawiła się u mnie myśl o założeniu własnego biznesu, tylko po to, żeby się przekonać, jakbym sobie poradził dysponując tak potężnym narzędziem. A umówmy się, że jakiś pomysł na własny e-biznes ma prawie każdy.
Całym biznesem możemy zarządzać za pomocą trzech modułów: Managera Zamówień, Managera Marketplace oraz Magazynu Produktów. W pierwszym zagregujesz sprzedaż ze wszystkich źródeł - kont marketplace (w tym m.in. Allegro, Amazon, eBay) i sklepów internetowych, dodasz też zamówienia telefoniczne i osobiste. W drugim zarządzisz aukcjami i wystawisz je na wielu marketplace'ach - także bezpośrednio z magazynu swojego sklepu. Z kolei Magazyn Produktów pozwoli Ci stworzyć bazę Twoich produktów i mieć pełną kontrolę nad stanami magazynowymi.
BaseLinker – jak to ogarnąć?
Wiadomo, że obsługi każdej platformy trzeba się najpierw nauczyć – zwłaszcza tak rozbudowanej jak ta. Warto jednak poświęcić na konfigurację trochę czasu, bowiem efekty mogą być naprawdę powalające. W takim wypadku po prostu należy się udać do działu Akademia na stronie BaseLinker. Znajdziesz tam bezpłatne kursy zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych.
Jeśli brak ci czasu na samodzielną konfigurację systemu - nie martw się. BaseLinker przewidział również taką sytuację i możesz zamówić odpłatne wdrożenie, skonfigurowane dokładnie wedle twoich potrzeb.
System efektywnego zarządzania biznesem ecommerce BaseLinker – ile to kosztuje?
BaseLinker stawia sprawę uczciwie - płacisz za liczbę zamówień, ofert lub produktów w danym miesiącu. Najniższy abonament Freemium kosztuje... 0 zł miesięcznie, a więc jest dostępny całkowicie za darmo. Z całą ofertą można zapoznać się za pomocą cennika na oficjalnej stronie BaseLinker.
Jeśli zależy ci na uwolnieniu czasu na rozwojowe działania i wzrost efektowności twojego biznesu ecommerce, to system zarządzania Baselinker wydaje się być najlepszym pomysłem, który przyniesie realne korzyści. Dzięki automatycznym akcjom można obsłużyć zamówienia nawet 7 razy szybciej i zmniejszyć liczbę błędów nawet o 70%.
Rozwiązanie to jawi się szczególnie atrakcyjnie zwłaszcza, że możesz je wypróbować za darmo. Zgadza się – nic na piękne oczy. Możesz testować wszystkie funkcjonalności BaseLinkera całkowicie za darmo przez 14 dni. Przy rejestracji nie jest wymagana karta kredytowa.