REKLAMA

Trójwymiarowe filmy w kolejnym serwisie VOD

To już koniec 3D! Przynajmniej tak mówi wielu analityków rynku. Podobno 3D już się nie sprzedaje, producenci nie promują już tak mocno swoich usług. Z jednej strony rzeczywiście 3D stało się kolejną funkcją telewizora. Z drugiej producenci starają się wciąż oferować coraz lepsze i atrakcyjne 3D na czele z systemem nie wymagającym okularów. Technologia to jednak nie wszystko liczą się także treści. O to także dbają producenci, szczególnie w ostatnim czasie robi to LG.

Trójwymiarowe filmy w kolejnym serwisie VOD
REKLAMA

Trudno nie zauważyć, że na rynku liczą się koreańczycy, po nich słabo sobie radzący producenci z Japonii oraz inni mniej znani producenci głównie z Azji, jak na przykład produkjący Uppleve czy telewizory Thomson chiński TLC. O rynek 3D poza LG i Samsungiem troszczy się także Sony, przede wszystkim jako twórca formatu Blu-ray i firma posiadająca w swoim portfolio wytwórnie filmową.

Te trzy firmy oferują posiadaczom telewizorów danej marki dostęp do serwisu VOD z teściami wyłącznie w 3D i to bez dodatkowych opłat. To świetny sposób na autopromocję i zachęta użytkowników do korzystania z funkcji 3D. Swój serwis od lata zeszłego roku oferuje Samsung pod nazwą Explore 3D z całkiem bogatą ofertą. Znajdują się tam zwiastuny, animacje dla dzieci czy też kolekcja filmów z IMAXa. Trochę gorzej już z ofertą, Sony gdzie znajdziemy tylko krótkie filmy, teledyski i zwiastuny.

REKLAMA

Teraz swój serwis z unikalnymi treśćmi zaoferował na całym świecie LG. 3D World jest ulepszoną wersją poprzedniego serwisu 3D Zone. W ofercie znajdują się różnej długości filmy przede wszystkim ukazujące możliwości technologii 3D. Mamy więc sporą ofertę materiałów demonstracyjnych od LG, które często zapewniają naprawdę ciekawe doświadczenia związane z obcowaniem z technologią 3D.

REKLAMA

Strategia odnośnie 3D w LG jest naprawdę interesująca. Należy zaznaczyć, że firma jest technologicznym partnerem filmów 3D powstających w naszym kraju. Może zangażowanie się w Kac Wawa nie bylo najlepszym posunięciem dla LG i innych sponsorów tego filmów, ale fakt, że firma wspiera większość produkcji realizowanych w technologii 3D czy też promuje swoją ofertę 3D w kinach, szczególnie na seansach 3D należy uznać za bardzo sprytne zagrania marketingowe mające na celu promocje pasywnymi okularów 3D forsowanych przez Koreańskiego giganta.

Serwisy VOD od producentów to w tej chwili najprostszy sposób by uzyskać dostęp do trójwymiarowych treści, choć niesie on zasobą konieczność posiadania naprawdę szybkiego łącza (przynajmniej 6 Mb/s), a jakość oferowanego obrazu i tak jest daleka od tej znanej z filmów Blu-ray 3D. Ważne jednak, że producenci dbają o to by chociaż trochę tych treści było dostępne już wprost z telewizora.

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-06-20T20:04:16+02:00
Aktualizacja: 2025-06-20T20:00:51+02:00
Aktualizacja: 2025-06-20T19:39:08+02:00
Aktualizacja: 2025-06-20T17:58:54+02:00
Aktualizacja: 2025-06-20T17:34:53+02:00
Aktualizacja: 2025-06-20T15:48:09+02:00
Aktualizacja: 2025-06-20T15:21:50+02:00
Aktualizacja: 2025-06-20T13:22:07+02:00
Aktualizacja: 2025-06-20T13:01:38+02:00
Aktualizacja: 2025-06-20T11:50:31+02:00
Aktualizacja: 2025-06-20T10:43:53+02:00
Aktualizacja: 2025-06-20T09:00:14+02:00
Aktualizacja: 2025-06-20T07:46:15+02:00
Aktualizacja: 2025-06-19T15:20:00+02:00
Aktualizacja: 2025-06-19T15:00:00+02:00
Aktualizacja: 2025-06-19T08:11:00+02:00
Aktualizacja: 2025-06-19T07:41:00+02:00
Aktualizacja: 2025-06-19T07:31:00+02:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA