REKLAMA

Ci z Symbianem klikają częściej niż ci z iPhone'm

Bardzo interesujący wynik przynosi raport firmy Smaato zajmującej się sprzedażą mobilnych reklam, który dowodzi, że amerykańscy użytkownicy telefonów z systemem operacyjnym Symbian (Nokia) klikają w reklamy 2,7 raza częściej niż użytkownicy iPhone'a.

Ci z Symbianem klikają częściej niż ci z iPhone’m
REKLAMA

Co ciekawe wyniki te obejmują jedynie rynek amerykański, a tam Symbian radzi sobie dużo gorzej niż w Europie, gdzie mobilny system operacyjny Nokii dominuje na rynku smartfonów. Tak zwany CTR (click through rate), który aktualnie stanowi wyznacznik benchmarków na rynku reklamy, Smaato ocenia w swoim badaniu na 339 punktów. iPhone generuje jedynie 125 punktów CTR. Android nie dochodzi do 100 punktów - 96, a najgorzej wypadają użytkownicy BlackBarry - jedynie 58 punktów.

REKLAMA

 

REKLAMA

Świetny komentarz do raportu przeczytać można w serwisie GigaOm: Może Apple wybrało nie ten system operacyjny co trzeba do implementacji swojej platformy reklamowej iAd??

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-06-20T17:58:54+02:00
Aktualizacja: 2025-06-20T17:34:53+02:00
Aktualizacja: 2025-06-20T15:48:09+02:00
Aktualizacja: 2025-06-20T15:21:50+02:00
Aktualizacja: 2025-06-20T13:22:07+02:00
Aktualizacja: 2025-06-20T13:01:38+02:00
Aktualizacja: 2025-06-20T11:50:31+02:00
Aktualizacja: 2025-06-20T10:43:53+02:00
Aktualizacja: 2025-06-20T09:00:14+02:00
Aktualizacja: 2025-06-20T07:46:15+02:00
Aktualizacja: 2025-06-19T15:20:00+02:00
Aktualizacja: 2025-06-19T15:00:00+02:00
Aktualizacja: 2025-06-19T08:11:00+02:00
Aktualizacja: 2025-06-19T07:41:00+02:00
Aktualizacja: 2025-06-19T07:31:00+02:00
Aktualizacja: 2025-06-18T21:08:40+02:00
Aktualizacja: 2025-06-18T20:07:49+02:00
Aktualizacja: 2025-06-18T18:28:03+02:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA