Nowość w PeoPay. Teraz skontaktujesz się z infolinią bez podawania numeru klienta i hasła
Wystarczy kliknąć przycisk w aplikacji PeoPay i łączysz się z konsultantem. Bez podawania PIN-u do serwisu telefonicznego i numeru klienta.
Dziś większość spraw związanych z bankowaniem jesteśmy w stanie załatwić w aplikacji lub serwisie transakcyjnym. Zdarza się jednak, że mamy potrzebę porozmawiania z żywym człowiekiem, by wyjaśnić kwestie związane z naszym rachunkiem, kredytem czy kartą. Bank Pekao wprowadził właśnie funkcję Click2Call w aplikacji PeoPay, która znacząco upraszcza kontakt bezpośredni z infolinią.
Click2Call w PeoPay w Banku Pekao - jak to działa?
Wchodzimy do aplikacji PeoPay, naciskamy przycisk i łączymy się z konsultantem – tyle! Nie podajemy żadnych innych danych, bo uwierzytelniliśmy się wybraną metodą w aplikacji. Czyli na przykład przyłożyliśmy odcisk palca w telefonie z Androidem, zeskanowaliśmy twarz iPhone’em lub po prostu podaliśmy PIN do aplikacji.
Dzięki tej funkcji nie musimy pamiętać danych potrzebnych do kontaktu z infolinią. Żeby skorzystać z tej opcji należy kliknąć ikonkę słuchawki w aplikacji. Alternatywnie możemy wybrać z menu Więcej zakładkę Kontakt z bankiem i Infolinia.
Nowość jest dostępna dla klientów korzystających z aplikacji PeoPay w wersji 4.19 na iOS i 4.20 na Android. Istotne jest, by aktywny był i niezablokowany kanał „Serwis telefoniczny – konsultant”.
– Wprowadzony przez nas teraz Click2Call, ze względu na brak konieczności wprowadzania danych do logowania do serwisu telefonicznego TelePekao, znacznie skraca czas połączenia przez IVR, ponieważ użytkownik wybiera temat rozmowy w aplikacji i od razu trafia do odpowiedniego konsultanta
– mówi Bartosz Zborowski, Dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych Banku Pekao S.A.
Jakie nowości znajdziemy w aplikacji PeoPay?
W aplikacji PeoPay w wersji 4.0 i kolejnych Bank Pekao udostępnił wiele nowych funkcji. Wśród nich można wymienić notowania giełdowe i inwestycje. W ostatnich miesiącach do użytkowników trafiło szereg nowości związanych z widżetami. Bank chwali się również możliwością przeprowadzania transakcji w różnych walutach czy zakupu w aplikacji biletów komunikacji miejskiej.
Aplikację PeoPay w wersji 4.19 na iOS można pobrać z Apple App Store, natomiast PeoPay w wersji 4.20 będzie sukcesywnie udostępniana na telefony z Androidem w sklepie Google Play.