Nowości w aplikacji PeoPay. Bank Pekao pokazał nowe funkcje

Lokowanie produktu: Bank Pekao

Aplikacja PeoPay doczekała się nowych funkcji. Klienci Banku Pekao wkrótce będą mogli pobrać zaktualizowaną wersję oprogramowania.

Nowości w aplikacji PeoPay. Bank Pekao pokazał nowe funkcje

Najnowsza wersja aplikacji PeoPay będzie udostępniana sukcesywnie klientom używającym smartfonów z Androidem i iPhone'ów. Bank Pekao postawił tym razem na personalizację umożliwiając klientom dostosowanie aplikacji do ich indywidualnych potrzeb.

Nowa wersja aplikacji PeoPay – co się zmieniło?

Użytkownicy PeoPay mogli już wcześniej wybierać produkty, które będą widoczne na kafelkach po zalogowaniu do aplikacji. Bank poszedł dalej i udostępnił zupełnie nowe widżety z podglądem informacji i dostępem do konkretnych funkcji. 

Co konkretnie można teraz ustawić na pulpicie? Klienci korzystający z zakupu biletów komunikacji miejskiej w aplikacji, zyskali podgląd statusu biletu. To samo dotyczy również usługi opłaty za parkingi. 

 class="wp-image-2154144"

Z kolei rodzice, których dzieci używają usługi PeoPay Kids otrzymali możliwość wygodnej kontroli stanu konta i transakcji.

Dzięki widżetom klienci zobaczą od 1 do 5 ostatnich transakcji bez konieczności przechodzenia do historii. W podobny sposób mogą podejrzeć podsumowanie wydatków w ujęciu dziennym, tygodniowym i miesięcznym oraz w formie analizy finansowej.

Co jeszcze przynosi nowa wersja aplikacji PeoPay? Bank Pekao wprowadził PeoPay „stories” – to rozwiązanie znane i lubiane przez użytkowników serwisów społecznościowych. W aplikacji bankowej ten format będzie służył do prezentowania spersonalizowanych ofert, a także samouczków dotyczących obsługi aplikacji.

 class="wp-image-2154147"

W najnowszej wersji PeoPay na pulpicie sprawdzimy status swojej sprawy lub zlecimy dyspozycję. Uproszczeniu uległo też nawigowanie po aplikacji. W dolnym menu mamy dostęp do wszystkich produktów.

Nowości w aplikacji będą teraz prezentowane klientom po pierwszym logowaniu dokonanym po aktualizacji do nowej wersji. Użytkownicy otrzymają instrukcję krok po kroku, jak używać nowych funkcji.

Zmiany w aplikacji PeoPay będą udostępnianie sukcesywnie w maju.

Z aplikacji PeoPay korzysta 2,5 mln klientów Banku Pekao. W 2021 dokonali oni za jej pośrednictwem 260 mln transakcji na łączną kwotę 70 mld złotych. Statystycznie użytkownicy PeoPay logowali się aplikacji 16 mln razy w tygodniu, czyli w każdej sekundzie robili to 30 razy.

Za zaprojektowanie kluczowych obszarów aplikacji PeoPay, wspólnie z Bankiem Pekao, odpowiadał zespół UX z firmy technologicznej Efigence. Jednym z głównych obszarów współpracy była przebudowa i optymalizacja spersonalizowanego dashboardu, który pozwala na wykonanie okołobankowych interakcji i dostarcza użytkownikom świeży content. Dzięki tym zmianom klient sam decyduje, w jaki sposób ma wyglądać pulpit, które funkcjonalności i elementy interfejsu chce umieścić na głównym ekranie aplikacji. 

Lokowanie produktu: Bank Pekao
Najnowsze