Operatorzy  / News

T-Mobile rozpoczyna sprzedaż smartfonów bez abonamentu. Przyglądamy się ofercie operatora

121 interakcji
dołącz do dyskusji

T-Mobile rozszerza swoją działalność. Od 28 stycznia w salonach operatora będziemy mogli kupić wybrane modele smartfonów bez wiązania się z nim umową abonamentową. Czy taki zakup się opłaca?

Tajemnicą Poliszynela jest fakt, że zakup lub wymiana smartfona na nowszy model w ofercie abonamentowej staje się coraz mniej opłacalna. Dlatego też coraz więcej Polaków decyduje się na zakup telefonu za gotówkę lub szuka najkorzystniejszej oferty ratalnej. T-Mobile zdaje się zdawać sobie z tego sprawę - stąd najnowsza oferta operatora.

Telefony w T-Mobile w pełnej cenie i bez zobowiązań lub na raty 0 proc.

Na początek przyjrzyjmy się aktualnie dostępnej liście modeli w ramach oferty T-Mobile:

Oprócz telefonów, w ofercie operatora pojawił się również jeden… telewizor. Jest to Samsung UHD TV 55". W salonie T-Mobile kupimy go za 2299 zł. Tak samo jak w przypadku telefonów, jego cena nie zmienia się w zależności od tego, czy zdecydujemy się kupić jednorazowo za gotówkę lub wybierzemy jedną z opcji zakupu ratalnego (10 lub 20 rat).

Jeśli chodzi o ceny wszystkich urządzeń, powiedziałbym że są one w miarę konkurencyjne. Piszę w miarę, ponieważ znalezienie dowolnego modelu z oferty T-Mobile w nieco niższej cenie nie wymaga zbyt wiele wysiłku. Nie trzeba zresztą w tym celu przeszukiwać niemieckiego Amazona, tudzież ryzykować zamawiania telefonu z jakiegoś małego internetowego sklepu. Te same modele, które oferuje T-Mobile można kupić taniej (również na raty) chociażby w sklepach internetowych znanych sieciówek.

W przypadku oferty ratalnej, klienci spoza sieci T-Mobile zobowiązani są dodatkowo do zapłaty czterech (w przypadku płatności w 20 ratach) lub dwóch (w przypadku płatności w 10 ratach) rat podczas podpisania umowy. Kolejne raty płatne będą od kolejnego miesiąca po podpisaniu umowy i zostanie ich odpowiednio 16 lub 8.

Czym T-Mobile przekonuje do swojej nowej oferty?

W skrócie: wysokim poziomem obsługi klienta oraz brakiem problemów przypadku awarii zakupionego sprzętu. Pozwólcie, że zacytuję fragment informacji prasowej na ten temat:

Decydując się na zakup telefonu w T‑Mobile klienci otrzymują gwarancję że urządzenie pochodzi ze sprawdzonego źródła, mogą liczyć na fachową pomoc konsultantów, a w przypadku uszkodzenia smartfonu pomocna będzie elektroniczna faktura, która umożliwia naprawę uszkodzonego telefonu bez okazywania papierowej dokumentacji.

Nie jestem pewien czy powyższe argumenty zdołają przekonać wielu klientów. Przechowywanie rachunków i wszelkich dokumentów potrzebnych do skorzystania z ewentualnej naprawy gwarancyjnej nie jest wcale jakimś wielce trudnym zadaniem.

No chyba że ktoś jest typem człowieka, który nie ma czasu na studiowanie specyfikacji każdego nowego smartfona na rynku i zamiast tego woli odwiedzić salon T-Mobile, powiedzieć na czym zależy mu najbardziej i kupić model polecony mu przez eksperta za odrobinę wyższą cenę. Wtedy to ma sens. Nie zapominajmy też, że nowa oferta T-Mobile jest bardzo świeża, zapewne z czasem niektóre modele dostępne będą w promocyjnych cenach.

przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst


przeczytaj następny tekst