REKLAMA

Jak co roku problemy z zamawianiem nowego iPhone'a

16.06.2010 19.10
Jak co roku problemy z zamawianiem nowego iPhone’a
REKLAMA
REKLAMA

Jak co roku Apple i amerykańska sieć AT&T mają problemy z przyjmowaniem zamówień na nowe iPhone’y. Tym razem zapotrzebowanie na nową wersję smartfonu Apple’a było tak duże, że AT&T zawiesiło przyjmowanie zamówień po pierwszym dniu.

Wczoraj, tj. 15 czerwca, Apple zaczęło przyjmować zamówienia na iPhone’a 4G w pięciu krajach i na każdym bez wyjątku rynku pojawiało się szereg problemów: a to serwer nie poradził sobie z ruchem na stronie, a to wyciekały dane kart kredytowych i adresów zamawiających (!), a to w końcu system wieszał się w trakcie transakcji i konsumenci nie byli pewni, czy złożyli zamówienie, czy nie.

Dzisiaj Apple i AT&T wydali po oświadczeniu prasowym, w którym przepraszają za problemy. Apple chwali się, że zamówień było 600 tys., czyli najwięcej w historii Apple’a w jeden dzień, a AT&T dodaje, że to 10 razy więcej niż w pierwszy dzień zamówień na iPhone’a 3GS rok temu.

Trochę śmieszne te tłumaczenia, zważywszy na wyraźne podniecenie produktem całego Apple’a (chyba najbardziej przesłodzony materiał promocyjny, jaki Apple wydało do tej pory?).

REKLAMA
REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: tydzień temu
Aktualizacja: tydzień temu
Aktualizacja: tydzień temu
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA