REKLAMA

Odwiedziliśmy w Tokio salon IQOS Brand Store, który przypomina sklepy Apple’a - fotorelacja

Podczas wyjazdu do Japonii na premierę podgrzewacza do tytoniu nowej generacji zajrzałem do salonu firmowego IQOS. Skojarzenia z Apple Store nasuwały się same.

iqos brand store tokio japonia
REKLAMA
REKLAMA

Spacerując ulicami Tokio, zwróciłem uwagę na to, że marka IQOS jest w Japonii szalenie popularna. W co drugim sklepie podgrzewacze i wkłady Heets widać było na witrynie, nierzadko vis-a-vis albo obok automatów z analogowymi papierosami. Nie jest też rzadkim widok osoby używającej podgrzewacza na ulicy w strefach dla palaczy (palenie poza wydzielonymi palarniami jest tutaj zabronione).

Podgrzewacze od Philip Morris zdobyły w tym kraju ogromną popularność - japoński rynek jest większy niż wszystkie pozostałe razem wzięte pod względem liczby klientów, którzy przestali palić zwykłe papierosy - firma postanowiła otworzyć w Tokio swoje salony firmowe. Pod względem wystroju wnętrza i bogactwa sprzedawanych w nim akcesoriów, IQOS Brand Store przypomina salony producenta iPhone’ów.

IQOS Brand Store niczym Apple Store

Jadąc do IQOS Brand Store w Tokio mijałem zresztą lokalny sklep Apple’a. W obu salonach produkty są eksponowane na drewnianych stołach, w obu ma się wrażenie obcowaniu z produktami premium i w obu klient nie jest przytłoczony ekspozycją. Philip Morris nie atakuje potencjalnego odbiorcy setkami modeli, jak to często producenci elektroniki często mają w zwyczaju.

W ofercie Philip Morris jest tak naprawdę tylko jeden główny produkt, który zmienia się wraz z kolejnymi rewizjami. Dostępny jest w kilku różnych kolorach. Większą część ekspozycji zajęły natomiast liczne akcesoria: etui, futerały, wymienne końcówki itp. Jest tego naprawdę sporo w najróżniejszych kolorach - niczym pasków i bransolet od Apple Watchy.

Do salonu IQOS Brand Store pojechaliśmy z samego rana - jeszcze przed konferencją, na której zostały zaprezentowane IQOS 3 i IQOS 3 Multi.

iqos brand store tokio japonia class="wp-image-832304"

Na miejscu pracownik wyjaśniał, jakiego typu produkty można tutaj znaleźć.

iqos brand store tokio japonia class="wp-image-832307"

W centralnej części sklepu umieszczono kwadratowe stoły, na których prezentowane były IQOS-y oraz akcesoria.

iqos brand store tokio japonia class="wp-image-832334"

Dużą część oferty stanowią najróżniejsze case’y i etui - podobnie jak w sklepach ze smartfonami.

iqos brand store tokio japonia class="wp-image-832313"

Akcesoria mają najróżniejsze kształty i kolory, a w salonie można nabyć od razu całe zestawy, w tym takie z dwoma podgrzewaczami.

iqos brand store tokio japonia class="wp-image-832319"

Etui wykonane są z najróżniejszych materiałów. Niektóre to tworzywa sztuczne.

iqos brand store tokio japonia class="wp-image-832316"

Nie brakuje jednak dodatków ze skóry, w tym etui, które mieszczą nie tylko IQOS-a, ale też wkłady Heets.

iqos brand store tokio japonia

Na tym możliwości personalizacji się nie kończą. Dostępne są różne końcówki.

iqos brand store tokio japonia class="wp-image-832310"

Oprócz tego można kupić stacje dokujące oraz pojemniki na zużyte wkłady.

iqos brand store tokio japonia class="wp-image-832325"

Sklep jest dość przestronny, a oprócz stanowisk prezentujących IQOS-y i akcesoria znalazły się lady, przy których stają sprzedawcy.

iqos brand store tokio japonia class="wp-image-832346"

Przy jednym z takich stanowisk można przyjrzeć się ofercie wkładów. Na japońskim rynku jest ich dużo więcej niż w Polsce.

iqos brand store tokio japonia class="wp-image-832337"

Pierwszy poziom sklepu z ekspozycją to zresztą nie wszystko. Na piętrze zlokalizowana została dodatkowa przestrzeń oraz… kawiarnia.

iqos brand store tokio japonia class="wp-image-832358"

Po wejściu na piętro widać kolejną ekspozycję z kasą, na które prezentowane są akcesoria w kolejnych wzorach i kolorach.

iqos brand store tokio japonia class="wp-image-832364"

Philip Morris współpracuje z najróżniejszymi projektantami, a efekty ich pracy można tu podziwiać.

iqos brand store tokio japonia class="wp-image-832367"

Jeśli ktoś chce spróbować własnych sił, może samodzielnie zaprojektować wzór etui do IQOS-a w aplikacji mobilnej na tablecie.

iqos brand store tokio japonia class="wp-image-832376"

Po obejrzeniu ekspozycji można w wydzielonej przestrzeni napić się kawy.

iqos brand store tokio japonia class="wp-image-832388"

Obsługa chętnie tłumaczy też osobom, które nie wiedzą, czym jest IQOS, jak działa to urządzenie.

iqos brand store tokio japonia class="wp-image-832379"
REKLAMA

Klienci mający swoje podgrzewacze mogą na piętrze salonu IQOS Brand Store wypróbować różne rodzaje wkładów.

iqos brand store tokio japonia class="wp-image-832382"
REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA