Plotki o śmierci Pokemon GO były mocno przesadzone. Udowodniono to w weekend w Warszawie
W miniony weekend w wielu centrach handlowych w Europie odbył się event Pokemon GO związany z wprowadzeniem drugiej generacji Pokemonów z regionu Johto. Jednym z miejsc, w których gromadzili się gracze, była warszawska Arkadia. Zainteresowanie wydarzeniem przerosło wszelkie oczekiwania.
W zeszły piątek zadebiutowała druga generacja Pokemonów w Pokemon GO, czyli 80 nowych stworków do złapania w grze. Zaledwie dzień później na terenie blisko 60 centrów handlowych w Europie pojawiły się nowe Poke Stopy i Poke Gymy.
Event Pokemon GO odbył się także w Polsce.
Trzy z centrów handlowych, w których pojawiły się sponsorowane lokacje w grze, mieszą się na terenie Warszawy. Wśród nich znajduje się Arkadia, Galeria Wileńska i Galeria Mokotów. Arkadia była w dodatku miejscem, w którym zorganizowano specjalne wydarzenie dla fanów. Poprowadził je DisStream, który przez kilka godzin zabawiał zgromadzonych gości.
Wydarzenie rozpoczęło się o godzinie 13:30, ale fani Pokemonów byli obecni w Arkadii od rana. Liczyli nie tylko na możliwość złapania zupełnie nowych stworków, ale też na czapki Pikachu, darmowe powerbanki i szansę przybicia piątki ze znanym YouTuberem. Postanowiłem się tam wybrać i zobaczyć, czy magia Pokemon GO ciągle działa.