Brakuje im pracowników, zaczęli szukać przez grę. Oferują 7000 zł tygodniowo
Kojarzycie Euro Truck Simulator 2 czy American Truck Simulator? To symulatory jazdy ciężarówką. W jednym z nich pojawiała się właśnie bardzo ciekawa oferta pracy.
Euro Truck Simulator 2 jest fenomenem, ponieważ to już leciwa gra, której podstawowa wersja trafiła na Steama w 2012 r., a mimo to nadal dostaje wsparcie i płatne dodatki powiększające mapę o kolejne miasta i kraje. Do tego dochodzi multiplayer, w którym można wspólnie przemierzać kraje wioząc różne towary.
Jeżeli jesteście dobrzy w grę, możecie spróbować wejść na wyższy poziom i siąść za kierownica prawdziwej ciężarówki. Tak twierdzi jedna z firm przewozowych.
Firma przewozowa reklamuje się w American Truck Simulator
Portal GamesRadar zauważył, że w grze pojawiły się bilbordy reklamowe. Ale nie fikcyjne, reklamujące nieistniejące produkty, tylko zachęcające do zatrudnienia się jako kierowca. Prawdziwej, a nie cyfrowej ciężarówki.
Schneider National, jedna z największych firm transportowych na świecie, opublikowała swoje reklamy rekrutacyjne w American Truck Simulator. Gdy wejdziemy na stronę, możemy przeczytać, że widełki płacowe to od 1000 do 1730 dol. tygodniowo, czyli do ponad 7000 zł.
Chociaż wcześniej używaliśmy billboardów w grze do prezentowania różnych aktualizacji, takich jak pojawienie się nowych ciężarówek Kenworth i promocje naszego wydarzenia WoTr, ten nowy dodatek jest teraz w fazie testowej i wierzymy, że obiecuje zaoferować coś wartościowego zarówno naszym graczom, jak i branży motoryzacyjnej
- ogłasza deweloper gry, SCS na swoim blogu.
Przeczytaj także:
Pisząc wprost: jeżeli chcecie pojeździć na ciężarówkach w prawdziwym świecie, to w grze znajdziecie ofertę. A co dalej?
SCS zapowiada, że są to testy nowej formy wzbogacenia ich gier o dodatkowy content związany z tym, w co gramy. Deweloper zapewnia, że marketing w grze ma być "zarówno trafny, jak i przynoszący korzyści". Możemy podejrzewać, że wkrótce podobne oferty trafią do polskiej wersji Euro Truck Simulator 2.
To nie pierwszy raz, gdy banery w grach pokazują prawdziwe reklamy.
Jednym z lepszych przykładów była gra Burnout: Paradise z 2008 r. Wtedy gracze mogli zobaczyć baner reklamujący kandydaturę Baracka Obamy.
Podobne bilbordy można było zobaczyć w grach takich jak Skate czy sportowy Madden.